• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Накратко со Катарина Прибичевиќ, директорката за стратешко планирање во McCann Белград

10/03/2015
in Во фокусот, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Катарина Прибичевиќ, директорката за стратешко планирање во агенцијата McCann Белград беше еден од говорниците на минатонеделниот маркетинг спектакал – Marketing Kingdom кој во организација на македонската агенција The P World, се оддржа во Белград.

Катарина беше дел од панелот “Поврзувањето како обврска на брендвите: стари вести или потенцијал за иднина?“ па накратко пренесуваме некои од нејзините размисли на дискутираните теми:

Катарина Прибичевиќ
Катарина Прибичевиќ

1 Се занимавате со истражување на движењето на трендовите во Србија и регинот. Со што Србија и регионот се слични односно различни, и кои пет трендови ќе ја обележат 2015 година?

р е к л а м а

Катарина Прибичевиќ: Големите културни разлики во рамките на регионот, но истовремено и сличните општествено политички движења, направија регионот да биде многу изедначен, а пазарите меѓусебно доста слични. Ми се чини дека во голем број на случаи, регионот може да се набљудува како еден пазар, во контекст на најосновните потреби на потрошувачите, со зачувување на културно релевантните локалитети. Како што реков, ова се однесува на голем број на категории, но не на сите. Постојат индустрии и категории на производи кои се тесно поврзани со културолошките карактеристики на одредена територија или се под зголемено влијание на психо-социјалните фактори на тоа поднебје.

Кога зборуваме за клучните трендови за 2015 година, морам да напоменам дека некои трендови кои ги идентификувавме уште во 2012 и 2013 година, остануваат доминантни:

  1. Едноставноста како императив – Директно, просто, лесно – како решение, како израз, како потреба.
  2. Контрола – Потреба која е последица на кризни времиња и неизвесност – да се знае, владее, да се контролираат околностите, услугите, животот.
  3. Брендовите се нови институции – Се повеќе преземање одговорност за прашања од општо општествено значење од страна на брендовите.
  4. Конвергенција – Конвергенцијата на потребите кај потрошувачите ја условува и потребата на брендовите за поврзување на услугите, производите, за меѓу категориска соработка, како на најдобар начин би се одговорило на потребите. Овде постои и под тренд кој подразбира ‘дополнителна вредност како дел од стандардната понуда’ (попуст или поклон).
  5. ТВ како дел од контекстот, а не центар – Multiscreening како навика, предизвика поделба на вниманието, каде што дури екранот на паметниот телефон станува центар а ТВ екранот позадина.

2. Како се креира WOW стратегија на комуникација на некој бренд и дали компаниите по секоја цена мораат да применуваат нови трендови како би биле успешни на пазарот? 

Катарина Прибичевиќ: WOW стратегија во различни категории и во различни моменти на времето немаат исти правила. Во таа смисла, особено е тешко да се даде единствен одговор на ова прашање. Сепак, она што можам да кажам е дека денес најуспешните комуникациски стратегии се оние кои во својот центар го имаат човекот (потрошувачот, купувачот, корисникот) и кои на јасен начин нудат едноставни решенија или едноставни пораки. Комуникациските стратегии кои на брендовите им овозможуваат автентичен емотивен однос со човекот или на јасен начин му се ставаат во ‘служба’ – ставајќи ја во центар својата функционалност, се WOW комуникациски стратегии. Во врска со тоа е и слепото следење на трендовите. Кога е нејасна функцијата, односно бессмислена употребата на трендот, немаме успешен случај. Затоа е важно да се стават лицата од интерес во центерот на размислувањето. Само така можеме да процениме колку сме релевантни, односно колку е трендот релевантен.

 

3. Панелот кој агенцијата McCann Белград го организираше на првиот ден на конференцијата Marketing Kingdom  беше  наречен „ Поврзувањето како обврска на брендовите: стари вести или потенцијал за иднина?“ Како според Вас домашните брендови се носат со споменатата тема и дали се спремни да ги прифатат трендовите?

Катарина Прибичевиќ: Поврзувањето веќе не е тренд. Поврзувањето е потреба на потрошувачите, а со самото тоа и обврска на брендовите (за да не потребаат одговори).Се чини дека некои брендови таа потреба за поврзување сеуште ја толкуваат на ниво на трендовите и тоа е пропуст поради кој само тие ќе изгубат. За среќа има добри примери од различни индустрии кадешто овај поим навистина е идентификуван како реална потреба, па во поставувањето на самите маркетинг планови однапред се планира одговор.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.