Во програмата на големиот фестивал на креативноста, дигиталните технологии и комуникациите – кој ќе се одржи од 15 до 18 мај во Ровињ – се вклучени бројни експерти подготвени да дискутираат за најактуелните теми
Врвни предавачи, актуелни содржини и непроценливи сознанија нè очекуваат кон средината на мај во Ровињ на Денови на комуникациите. Говорниците од главната сала, Сала AAA, веќе се претставени, а објавен е и целосниот распоред, вклучувајќи ги и преостанатите четири фестивалски сцени: Сала BEE, DK LLLounge и новите сцени POOLSIDE и THE OTHER BEACH. Овој пат, учесниците повторно ќе можат да се вклучат во интерактивни дискусии и разговори за сите области на комуникациската индустрија, меѓу кои подолу ги истакнуваме клучните дигитални теми.
IAB CROATIA’S ONLINE MEDIA ADVERTISING EXPENDITURE (ADEX) REPORT
По официјалното објавување на податоците, ИАБ Хрватска на фестивалот ќе го претстави најновото издание на својот извештај за онлајн медиуми AdEx, четврта анализа за инвестициите во онлајн медиумите во Хрватска за 2024 година и проекциите за 2025 година, врз основа на стандардите на IAB. Како дел од посебен програмски сегмент, следните експерти од работната група на IAB Croatia Online Media AdEx ќе презентираат клучни сознанија и трендови што го обликуваат дигиталниот медиумски простор: Вјекослав Средноселец (директор за раст, Dentsu Southeast Europe), Борис Затезало (раководител за деловен развој, Aleph), Маријан Михиќ (раководител на дигитален сектор, Advans Adria), на кои ќе им се придружи и Ива Вукманиќ (менаџер за стратегија, медиуми и иновации, HEINEKEN Хрватска) во разговор модериран од Матеј Север (менаџер за мерење на публиката, Ipsos). Овој увид во податоците за инвестициите и трошењето во дигиталните медиуми ќе послужи како вредна алатка за подобро планирање и разбирање на брзо менувачкиот пазар.
ON INFLUENCER MARKETING BY IAB CROATIA: IS YOUR FEED A LIE?
Инфлуенсерскиот маркетинг достигна ниво каде што промотивните пораки стануваат речиси невидливи – без јасни индикации дека станува збор за спонзорирана содржина. Автентичноста сè повеќе се заменува со внимателно конструирани наративи кои имаат јасна продажна цел, а во Хрватска оваа област сè уште не е доволно регулирана. Преку својот (само)регулаторен центар, IAB Хрватска активно работи на подигнување на етичките стандарди во маркетингот на инфлуенсери, за што ќе разговараат модераторката Сандра Бабиќ (уредничка, новинарка и раководителка на одделот за развој на нови производи, Lider Media), Марио Фрацуљ (раководител на Одделот за економија на Универзитетот Алгебра Бернајс и постојан судски вештак за маркетинг и пазарни комуникации), Дарио Марчац (основач, Crew) и Марин Катушиќ (директор за монетизација, Index Promotion).
VOX POPULI: PREDICTIONS & TRENDSPOTTING
Без разубавување и без кристална топка, стигнуваме до срцето на трендовите што нè очекуваат зад аголот: од хистеријата со вештачката интелигенција и крајот на колачињата до експлозијата на нови медиумски формати и вечната потрага по следниот најголем тренд. Никола Врдољак (директор, 404 / партнер, Myty Group), Небојша Грбачиќ (ко-основач, (ре)креативен директор, Cvoke) и Крешимир Мацан (поткастер и консултант за комуникации, Špica s Macano) ќе ги споделат своите предвидувања и нефилтрирани увиди во разговор модериран од Дуња Ивана Балон (директорка на HURA, ИАБ Хрватска и Денови на комуникациите). Очекувајте искрени одговори, смели ставови и формат во кој сè е дозволено – освен неодлучноста.
IAB CROATIA’S PPP: THE DECADE WE LEARNED THERE IS NO SUCH THING AS ONLINE PRIVACY powered by OŽUJSKO PIVO
Се сеќавате ли на времето кога мислевме дека нашите податоци се приватни? Како развојот на алатките за вештачка интелигенција ја менува нашата перцепција за приватноста – и дали едноставно прифативме дека надзорот е цената што ја плаќаме за целата бесплатна содржина што ја уживаме? Променливото разбирање на приватноста во дигиталното доба ќе биде дискутирано во неформална и опуштена дискусија без филтри, а разговорот ќе го водат Марио Франчешевиќ (основач/извршен директор, SeekandHit), Саша Милиновиќ (директор за дигитални технологии, OMD), Марко Микеш (раководен менаџер за решенија за клиенти, Aleph), Соња Стахор Гашпар (директор за дигитален бизнис, JGL), Тихана Ана Рељиќ (адвокат-партнер, адвокатска канцеларија REZIME) и Зоран Савин (извршен директор, ИАБ Словенија).
IS BIGGER BETTER? II BY IAB CROATIA
Во светот на големите компании, комуникацијата не е само пренесување порака – тоа е стратешки план во кој мора да се балансира буџетот, досегот, внатрешната и надворешната комуникација. ИАБ Хрватска го поставува прашањето дали сè уште важи старата поговорка дека „повеќе е подобро“ кога станува збор за комуникацијата и големите системи, а Марија Франиќ (раководител на одделот за корпоративни комуникации, Kaufland), Ема Хускиќ (раководител на одделот за маркетинг, Mastercard), Тамара Карагити (директор на одделот за корпоративни комуникации и маркетинг, INA Group) и Дејвид Флам (директор на одделот за маркетинг, Maistra Hospitality Group) ќе ги споделат своите искуства и ставови во разговор модериран од Ивана Крајиновиќ (директорка, Večernji list).
Покрај горенаведените теми, многу програмски содржини ќе се занимаваат со креативноста, вештачката интелигенција и бизнисот, како и бројни разновидни теми од големо значење за комуникациската индустрија, вклучувајќи: PPP: Pitch Me If You Can — Guide to Fair & Smart Agency Selection powered by Ožujsko pivo, On Influencer Marketing by IAB Croatia: Is Your Feed a Lie?, The Experience Economy: Events as the Frontline of Brand Experience, Why Your Business Needs a Gamer’s Mindset by Game Changer и други.
Да ве потсетиме дека покрај одличната регионална програма, најавени се и голем број водечки светски лидери во областите на креативноста, дигиталните технологии, дизајнот, вниманието на корисниците, пичирањето, вештачка интелигенција и бројни други теми.
Ситешто сакаат да бидат дел од ова уникатно искуство од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ, може да најдат повеќе информации за учество на www.danikomunikacija.com.