• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 21, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Незаобиколиви дигитални теми на Денови на комуникациите: Од инфлуенсерски регулативи и податоци до приватност и трендови

28/04/2025
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во програмата на големиот фестивал на креативноста, дигиталните технологии и комуникациите – кој ќе се одржи од 15 до 18 мај во Ровињ – се вклучени бројни експерти подготвени да дискутираат за најактуелните теми

Врвни предавачи, актуелни содржини и непроценливи сознанија нè очекуваат кон средината на мај во Ровињ на Денови на комуникациите. Говорниците од главната сала, Сала AAA, веќе се претставени, а објавен е и целосниот распоред, вклучувајќи ги и преостанатите четири фестивалски сцени: Сала BEE, DK LLLounge и новите сцени POOLSIDE и THE OTHER BEACH. Овој пат, учесниците повторно ќе можат да се вклучат во интерактивни дискусии и разговори за сите области на комуникациската индустрија, меѓу кои подолу ги истакнуваме клучните дигитални теми.

IAB CROATIA’S ONLINE MEDIA ADVERTISING EXPENDITURE (ADEX) REPORT

По официјалното објавување на податоците, ИАБ Хрватска на фестивалот ќе го претстави најновото издание на својот извештај за онлајн медиуми AdEx, четврта анализа за инвестициите во онлајн медиумите во Хрватска за 2024 година и проекциите за 2025 година, врз основа на стандардите на IAB. Како дел од посебен програмски сегмент, следните експерти од работната група на IAB Croatia Online Media AdEx ќе презентираат клучни сознанија и трендови што го обликуваат дигиталниот медиумски простор: Вјекослав Средноселец (директор за раст, Dentsu Southeast Europe), Борис Затезало (раководител за деловен развој, Aleph), Маријан Михиќ (раководител на дигитален сектор, Advans Adria), на кои ќе им се придружи и Ива Вукманиќ (менаџер за стратегија, медиуми и иновации, HEINEKEN Хрватска) во разговор модериран од Матеј Север (менаџер за мерење на публиката, Ipsos). Овој увид во податоците за инвестициите и трошењето во дигиталните медиуми ќе послужи како вредна алатка за подобро планирање и разбирање на брзо менувачкиот пазар.

ON INFLUENCER MARKETING BY IAB CROATIA: IS YOUR FEED A LIE?

Инфлуенсерскиот маркетинг достигна ниво каде што промотивните пораки стануваат речиси невидливи – без јасни индикации дека станува збор за спонзорирана содржина. Автентичноста сè повеќе се заменува со внимателно конструирани наративи кои имаат јасна продажна цел, а во Хрватска оваа област сè уште не е доволно регулирана. Преку својот (само)регулаторен центар, IAB Хрватска активно работи на подигнување на етичките стандарди во маркетингот на инфлуенсери, за што ќе разговараат модераторката Сандра Бабиќ (уредничка, новинарка и раководителка на одделот за развој на нови производи, Lider Media), Марио Фрацуљ (раководител на Одделот за економија на Универзитетот Алгебра Бернајс и постојан судски вештак за маркетинг и пазарни комуникации), Дарио Марчац (основач, Crew) и Марин Катушиќ (директор за монетизација, Index Promotion).

VOX POPULI: PREDICTIONS & TRENDSPOTTING

Без разубавување и без кристална топка, стигнуваме до срцето на трендовите што нè очекуваат зад аголот: од хистеријата со вештачката интелигенција и крајот на колачињата до експлозијата на нови медиумски формати и вечната потрага по следниот најголем тренд. Никола Врдољак (директор, 404 / партнер, Myty Group), Небојша Грбачиќ (ко-основач, (ре)креативен директор, Cvoke) и Крешимир Мацан (поткастер и консултант за комуникации, Špica s Macano) ќе ги споделат своите предвидувања и нефилтрирани увиди во разговор модериран од Дуња Ивана Балон (директорка на HURA, ИАБ Хрватска и Денови на комуникациите). Очекувајте искрени одговори, смели ставови и формат во кој сè е дозволено – освен неодлучноста.

IAB CROATIA’S PPP: THE DECADE WE LEARNED THERE IS NO SUCH THING AS ONLINE PRIVACY powered by OŽUJSKO PIVO

Се сеќавате ли на времето кога мислевме дека нашите податоци се приватни? Како развојот на алатките за вештачка интелигенција ја менува нашата перцепција за приватноста – и дали едноставно прифативме дека надзорот е цената што ја плаќаме за целата бесплатна содржина што ја уживаме? Променливото разбирање на приватноста во дигиталното доба ќе биде дискутирано во неформална и опуштена дискусија без филтри, а разговорот ќе го водат Марио Франчешевиќ (основач/извршен директор, SeekandHit), Саша Милиновиќ (директор за дигитални технологии, OMD), Марко Микеш (раководен менаџер за решенија за клиенти, Aleph), Соња Стахор Гашпар (директор за дигитален бизнис, JGL), Тихана Ана Рељиќ (адвокат-партнер, адвокатска канцеларија REZIME) и Зоран Савин (извршен директор, ИАБ Словенија).

IS BIGGER BETTER? II BY IAB CROATIA

Во светот на големите компании, комуникацијата не е само пренесување порака – тоа е стратешки план во кој мора да се балансира буџетот, досегот, внатрешната и надворешната комуникација. ИАБ Хрватска го поставува прашањето дали сè уште важи старата поговорка дека „повеќе е подобро“ кога станува збор за комуникацијата и големите системи, а Марија Франиќ (раководител на одделот за корпоративни комуникации, Kaufland), Ема Хускиќ (раководител на одделот за маркетинг, Mastercard), Тамара Карагити (директор на одделот за корпоративни комуникации и маркетинг, INA Group) и Дејвид Флам (директор на одделот за маркетинг, Maistra Hospitality Group) ќе ги споделат своите искуства и ставови во разговор модериран од Ивана Крајиновиќ (директорка, Večernji list).

Покрај горенаведените теми, многу програмски содржини ќе се занимаваат со креативноста, вештачката интелигенција и бизнисот, како и бројни разновидни теми од големо значење за комуникациската индустрија, вклучувајќи: PPP: Pitch Me If You Can — Guide to Fair & Smart Agency Selection powered by Ožujsko pivo, On Influencer Marketing by IAB Croatia: Is Your Feed a Lie?, The Experience Economy: Events as the Frontline of Brand Experience, Why Your Business Needs a Gamer’s Mindset by Game Changer и други.

Да ве потсетиме дека покрај одличната регионална програма, најавени се и голем број водечки светски лидери во областите на креативноста, дигиталните технологии, дизајнот, вниманието на корисниците, пичирањето, вештачка интелигенција и бројни други теми.

Ситешто сакаат да бидат дел од ова уникатно искуство од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ, може да најдат повеќе информации за учество на www.danikomunikacija.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.