Повеќе од 180 говорници на дури пет фестивалски сцени, 75 програмски сегменти и теми што одат подалеку од индустријата – фестивалот Денови на комуникациите 2025 носи содржини кои можат да му конкурираат и на морето, сонцето и најдоброто друштво во Ровињ.
Неповторлива атмосфера, полни сали, квалитетни и актуелни теми, глобални лидери и полнење на креативни батерии во пролетниот амбиент на хотелот „Лоне“ во Ровињ, меѓу регионалните лидери од светот на пазарните комуникации – во полн ек на подготовките за новите Денови на комуникациите, кои од 15 до 18 мај во Ровињ ќе ја обединат големата заедница на комуникатори. Официјалната агенда на фестивалот е објавена, а оваа година учесниците повторно ќе можат да се вклучат во цела низа интересни дискусии на теми од големо значење за индустријата – а сонцето, морето и одличното друштво во Ровињ ќе бидат само природно продолжение на секогаш волшебното фестивалско искуство.
РЕКОРДНИ БРОЈКИ НАЈАВУВААТ ПРОГРАМСКИ СПЕКТАКЛ
Со рекордни 75 програмски сегменти и повеќе од 180 говорници на дури 5 фестивалски сцени, овогодинешните Денови на комуникациите не се само најголемите досега – туку и најамбициозните. Од вештачка интелигенција, преку прашања за етика и регулаторни рамки, до креативни стратегии што го редефинираат однесувањето на потрошувачите – фестивалот ќе стане комуникациски епицентар на регионот во текот на три дена. Прашањата на кои ќе одговори овогодинешното издание се актуелни, релевантни и честопати токму оние за кои не сакаме да зборуваме гласно – токму затоа им се потребни и мора да бидат решени од индустријата која ги предводи општествените иновации.
ТЕМИ ПОАКТУЕЛНИ ОД КОГА И ДА БИЛО
Од длабински експертски согледувања и регулаторни теми до поп-културни феномени и општествени промени, програмата е замислена како одговор на потребите на индустријата – и покана за ко-обликување на нејзината иднина. Од дигиталната регулатива до психологијата на вниманието, од редефинирањето на креативноста во ерата на автоматизација до искрени прашања за етиката, транспарентноста и одговорноста, реалните ефекти на технологијата и вештачката интелигенција врз бизнисот, брендовите и општеството, како и мноштво неизбежни дигитални теми – преку бројни разговори и предавања, учесниците ќе имаат можност да истражат како комуникациската индустрија се соочува со предизвиците на современото општество и технологијата.
„Сакавме да создадеме програма што е подобра од барот на плажа, попаметна од алгоритам и позабавна од TikTok“, вели Дуња Ивана Балон, директорка на програмата и фестивалот. „Нашата агенда не е замислена да биде импресивна на прв поглед – ова е видот на програма што ѝ е потребна на индустријата. Темите за кои сите размислуваме, но ретко зборуваме отворено – сега се во центарот на вниманието. Време е да ги адресираме: без разубавување, без избегнување, со луѓе кои ги познаваат одвнатре и имаат храброст да кажат сè на глас.“
ДУРИ ПЕТ ФЕСТИВАЛСКИ СЦЕНИ
Покрај главната AAA сала, која ќе биде централно место за собирање на заедницата на Денови на комуникациите од утро до вечер, како и BEE салата и DK LLLounge, кои се местата за најинтересните дискусии, споделување впечатоци, собирање знаење и типично-нетипично преиспитување на светот на комуникацијата – заедницата на Денови на комуникациите оваа година се проширува на две дополнителни возбудливи фестивалски сцени.
Разговорите меѓу локалните и регионалните експерти за најактуелните теми во индустријата се селат од салата „Šššumica“ во новата сала POOLSIDE Stage, ни повеќе, ни помалку – веднаш до базенот, со совршена рамнотежа помеѓу мајското сонце, сенката, свежината и секогаш интригантните теми за комуникација. Не е тајна дека овој фестивал сака да го сруши четвртиот ѕид и да ги стави своите учесници во самиот центар на настаните – но за време на вечерните фестивалски периоди, воопшто нема да има потреба од ѕидови: главната сала три ноќи ќе биде заменета со гламурозната сцена THE OTHER BEACH, а церемонијата на доделување награди, доколку времето дозволи, за прв пат во Ровињ ќе се одржи под ѕвездите, со ништо повеќе и ништо помалку од мирисот на сол и морскиот ветрец.
ПРОСЛАВА НА УСПЕХОТ НА ИНДУСТРИЈАТА ВО МОРСКИ АМБИЕНТ
Во текот на трите фестивалски дена, фестивалот ќе биде домаќин на бројни светски познати говорници во текот на денот, а вечерите ќе бидат посветени на доделување награди на најдобрите во индустријата, по што ќе следи забава за прослава на успехот.
МИЛЕНИЦИТЕ ВО СВЕТСКАТА ИНДУСТРИЈА ВО РОВИЊ
Да ве потсетиме дека веќе се најавени низа говорници од исклучителната постава на типично-атипичните Денови на комуникациите – на учесниците во Ровињ ќе им се придружи познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, Фернандо Мачадо, powered by A1; потоа Карен Нелсон-Филд, водечки светски експерт за економија на вниманието и најобјавувана авторка на WARC; Блер Енс, водечки светски авторитет за продажба и цени на креативни услуги; Мајкл Коркоран, најитриот трол на интернетот и поранешен менаџер за социјални медиуми на Ryanair; Мариша Лакијани, експерт за вештачка интелигенција и автоматизација за раст на брендовите и максимизирање на повратот на инвестициите за огласување (ROAS); Јохан Ронестам, експерт за глобален брендинг, сериски претприемач и креативен визионер зад кампањи за брендови како Volvo, Adidas и IKEA; Мирела Креспи, креативен стратег зад повеќе од 2.000 реклами месечно на шест јазици за глобални брендови како што се Amazon, Meta, Unilever и Ubisoft; Ембер Кејс, powered by ENNA, киборг антрополог и една од највлијателните жени во технологијата според Fast Company; како и Дитмар Дамен, светски познат експерт за трансформација, иновации и иднината на бизнисот.
Останува сè помалку време – сите креативци, маркетери, дигитални професионалци, претставници на медиуми и други комуникатори кои оваа година сакаат да бидат во друштво на регионални и глобални лидери во индустријата, можат да најдат повеќе информации за учество на www.danikomunikacija.com.