• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 21, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Најбогата програма досега: Објавена е агендата на Денови на комуникациите!

05/05/2025
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Повеќе од 180 говорници на дури пет фестивалски сцени, 75 програмски сегменти и теми што одат подалеку од индустријата – фестивалот Денови на комуникациите 2025 носи содржини кои можат да му конкурираат и на морето, сонцето и најдоброто друштво во Ровињ.

Неповторлива атмосфера, полни сали, квалитетни и актуелни теми, глобални лидери и полнење на креативни батерии во пролетниот амбиент на хотелот „Лоне“ во Ровињ, меѓу регионалните лидери од светот на пазарните комуникации – во полн ек на подготовките за новите Денови на комуникациите, кои од 15 до 18 мај во Ровињ ќе ја обединат големата заедница на комуникатори. Официјалната агенда на фестивалот е објавена, а оваа година учесниците повторно ќе можат да се вклучат во цела низа интересни дискусии на теми од големо значење за индустријата – а сонцето, морето и одличното друштво во Ровињ ќе бидат само природно продолжение на секогаш волшебното фестивалско искуство.

РЕКОРДНИ БРОЈКИ НАЈАВУВААТ ПРОГРАМСКИ СПЕКТАКЛ

Со рекордни 75 програмски сегменти и повеќе од 180 говорници на дури 5 фестивалски сцени, овогодинешните Денови на комуникациите не се само најголемите досега – туку и најамбициозните. Од вештачка интелигенција, преку прашања за етика и регулаторни рамки, до креативни стратегии што го редефинираат однесувањето на потрошувачите – фестивалот ќе стане комуникациски епицентар на регионот во текот на три дена. Прашањата на кои ќе одговори овогодинешното издание се актуелни, релевантни и честопати токму оние за кои не сакаме да зборуваме гласно – токму затоа им се потребни и мора да бидат решени од индустријата која ги предводи општествените иновации.

ТЕМИ ПОАКТУЕЛНИ ОД КОГА И ДА БИЛО

Од длабински експертски согледувања и регулаторни теми до поп-културни феномени и општествени промени, програмата е замислена како одговор на потребите на индустријата – и покана за ко-обликување на нејзината иднина. Од дигиталната регулатива до психологијата на вниманието, од редефинирањето на креативноста во ерата на автоматизација до искрени прашања за етиката, транспарентноста и одговорноста, реалните ефекти на технологијата и вештачката интелигенција врз бизнисот, брендовите и општеството, како и мноштво неизбежни дигитални теми – преку бројни разговори и предавања, учесниците ќе имаат можност да истражат како комуникациската индустрија се соочува со предизвиците на современото општество и технологијата.

„Сакавме да создадеме програма што е подобра од барот на плажа, попаметна од алгоритам и позабавна од TikTok“, вели Дуња Ивана Балон, директорка на програмата и фестивалот. „Нашата агенда не е замислена да биде импресивна на прв поглед – ова е видот на програма што ѝ е потребна на индустријата. Темите за кои сите размислуваме, но ретко зборуваме отворено – сега се во центарот на вниманието. Време е да ги адресираме: без разубавување, без избегнување, со луѓе кои ги познаваат одвнатре и имаат храброст да кажат сè на глас.“

ДУРИ ПЕТ ФЕСТИВАЛСКИ СЦЕНИ

Покрај главната AAA сала, која ќе биде централно место за собирање на заедницата на Денови на комуникациите од утро до вечер, како и BEE салата и DK LLLounge, кои се местата за најинтересните дискусии, споделување впечатоци, собирање знаење и типично-нетипично преиспитување на светот на комуникацијата – заедницата на Денови на комуникациите оваа година се проширува на две дополнителни возбудливи фестивалски сцени.

Разговорите меѓу локалните и регионалните експерти за најактуелните теми во индустријата се селат од салата „Šššumica“ во новата сала POOLSIDE Stage, ни повеќе, ни помалку – веднаш до базенот, со совршена рамнотежа помеѓу мајското сонце, сенката, свежината и секогаш интригантните теми за комуникација. Не е тајна дека овој фестивал сака да го сруши четвртиот ѕид и да ги стави своите учесници во самиот центар на настаните – но за време на вечерните фестивалски периоди, воопшто нема да има потреба од ѕидови: главната сала три ноќи ќе биде заменета со гламурозната сцена THE OTHER BEACH, а церемонијата на доделување награди, доколку времето дозволи, за прв пат во Ровињ ќе се одржи под ѕвездите, со ништо повеќе и ништо помалку од мирисот на сол и морскиот ветрец.

ПРОСЛАВА НА УСПЕХОТ НА ИНДУСТРИЈАТА ВО МОРСКИ АМБИЕНТ

Во текот на трите фестивалски дена, фестивалот ќе биде домаќин на бројни светски познати говорници во текот на денот, а вечерите ќе бидат посветени на доделување награди на најдобрите во индустријата, по што ќе следи забава за прослава на успехот.

МИЛЕНИЦИТЕ ВО СВЕТСКАТА ИНДУСТРИЈА ВО РОВИЊ

Да ве потсетиме дека веќе се најавени низа говорници од исклучителната постава на типично-атипичните Денови на комуникациите – на учесниците во Ровињ ќе им се придружи познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, Фернандо Мачадо, powered by A1; потоа Карен Нелсон-Филд, водечки светски експерт за економија на вниманието и најобјавувана авторка на WARC; Блер Енс, водечки светски авторитет за продажба и цени на креативни услуги; Мајкл Коркоран, најитриот трол на интернетот и поранешен менаџер за социјални медиуми на Ryanair; Мариша Лакијани, експерт за вештачка интелигенција и автоматизација за раст на брендовите и максимизирање на повратот на инвестициите за огласување (ROAS); Јохан Ронестам, експерт за глобален брендинг, сериски претприемач и креативен визионер зад кампањи за брендови како Volvo, Adidas и IKEA; Мирела Креспи, креативен стратег зад повеќе од 2.000 реклами месечно на шест јазици за глобални брендови како што се Amazon, Meta, Unilever и Ubisoft; Ембер Кејс, powered by ENNA, киборг антрополог и една од највлијателните жени во технологијата според Fast Company; како и Дитмар Дамен, светски познат експерт за трансформација, иновации и иднината на бизнисот.

Останува сè помалку време – сите креативци, маркетери, дигитални професионалци, претставници на медиуми и други комуникатори кои оваа година сакаат да бидат во друштво на регионални и глобални лидери во индустријата, можат да најдат повеќе информации за учество на www.danikomunikacija.com.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.