• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Како да станете подобар агенциски клиент и Вашата агенција да престане да ве мрази !

23/07/2015
in Extra 5, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Поранешната директорка на маркетинг во Хајнекен САД, Lesya Lysyj, за AdAge напиша пет совети како да станете подобар клиент.

Сите сме се наше во таа ситуација. Ја запознавте Вашата агенција со Вашите планови, чекавте таман толку како да изгледа вечно и конечно дојде денот кога ќе ја видите таа чудесна работа која ќе го подигне Вашиот бренд во звездите. Она што следува е една голема МАГЛА и следно на што ќе се сеќавате е како сте зборувале нешто во стилот : “Се ова е сра*е, одете назад и вратете се со уште идеи“, додуша можеби не со тие зборови. Но, без разлика на тоа колку шармантно и убаво сте го кажале тоа…можам со сигурност да Ви гарантирам дека Ве мрзат…..и by the way, кривицата е веројатно на вас, а не на нив.

Во продолжение погледнете неколку совети како Вашата агенција да престане да Ве мрази :) :

р е к л а м а

1. Изнесете ги Вашите проблеми на Вашата агенција!

Нивната помош ја баравте со причина, па зошто тогаш да се претварате дека ги знаете сите одговори? Тие се тие кои решаваат проблеми, и притоа се креативни во решавањето на проблемите, што веројатно Вие не сте. Колку што имав прилика да видам од искуство многу луѓе од компаниите мислат дека се неуспешни ако ги немаат сите одговори. Во салата за состанови морате да изгледате како да знаете што правите, но, со вашиот агенциски тим треба да бидете искрени.

2. Дозволете и на Вашата агенција да Ви помогне во пишувањето на брифот!

И самите знаете дека без обзир на она што ќе и го дадете на Вашата агенција, се се менува кога креативниот тим ќе го запознаете со деталите, зар не? Значи, не се грижете за шаблонот, пакетот и целокупното украсување. Само дојдете со 7 до 10 клучни зборови на основа на кои креативниот тим ќе создава. Понекогаш брифот за креативците е во складот со стратегијата, но нема да донесе добри идеи. Погледнете ги креативците директно во очи како да сте Larry David и проверете дали нешто навистина им се допаѓа или не. Брифот за познатиот “Gorilla“ оглас за Cadbury чоколадите (кој патем речено го зголеми бизнисот за 8%), беше “направите да се осеќам како да јадам Cadbury чоколада“. Дури не ни беше запишан на хартија.

3. Запознајте ги Вашите креативци лично !

Ајде едноставно да признаеме: креативците се многу повеќе cool, отколку што сме ние. Тие можат да дојдат на креативните презентации во шорцеви. Веројатно се ко-сопственици на некоја мини пивара. Вие живеете во предградието и ги носите децата на тренинг на фудбал. Јас апсолутно ја сакам интеракцијата со креативците. Мислам дека се единствени, забавни и супер талентирани во нешто што јас никогаш не би можел да го работам. Ако успеете да го совладате стравот веројатно и самите ќе дојдете до истиот заклучок.

4. Кажете им што навистина мислите на состанокот !

Погрижете се на најдете начин на креативците да им дадете јасен правец. Повторувам: јасен правец. Тоа значи да изберете неколку “тркачи“ на почетокот на трката и да не ги терате да се враќаат наназад и да работат на се. Препознајте ако постои некоја искра на некоја добра идеја која можеби е само имплементирана на лош начин. Ако самите го немате овој интуитивен осет (не мора да го имате – тоа е причината зошто ние не работиме во агенциите), најдете некој во Вашиот тим кој го има тој осет и слушајте го. Неколку пати сум се нашла во ситуација во која само на најнеискусната личност и се допаднала некоја работа и на никому друг, а испаднало да токму тоа бил најдобриот проект. И изнесете им го она што навистина го осеќате. Реагирајте, смејте се, правете гримаси, било што. Немојте да им дадете припремен пристоен одговор.

5. Бирајте ги битките !

Кога еднаш почнував нова задача, дознав дека еден од медиските планови доживеал 45 промени во претходните шест месеци. Другиот агенциски партнер ми кажа дека некој во мојот тим на агенцијата и го пратл назад 40 пати заради неколку линии текст за некој Facebook пост. ЧЕТИРИЕСЕТ ПАТИ? Доволно да се напушти целата индустрија, зар не?

Извор: AdAge
Автор: Lesya Lysyj
Преземено од : Marketing Mreza

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.