• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Moment маркетинг – како да го препознаете времето, местото, контекстот и приказната кои ќе им донесат успех на брендовите

25/02/2016
in Во фокусот, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Што е Moment marketing, Moments planing и Moments Tool?  На таа тема е одржано  предавање од страна на Viktor Kroitor, регионален стратешки директор на UM CEE и работилница за вработените во медиската агенција UM.  Како членка на најдобрата светска медиска мрежа оваа година по изборот на AdAGE и Adweek магазинот, медиската агенција UM, постојано работи на воведување и примена на новите светски алатки во секојдневната соработка со деловните партнери  

 Moments trening 1

Жителите на Србија имаат на располагање преку 100 ТВ канали, 17 милиони преносни уреди на новата технологија, во Босна и Херцеговина Фејсбук има преку 2 милиони профили, а граѓаните на Бугарија праќаат преку 11 милијарди смс/ммс пораки годишно. Слична е “крвната слика“ и во другите земји на Југоисточна Европа во кои работи UM агенцијата. Сето тоа на корисниците на медиумите им овозможува секојдневно да конзумираат различни содржини преку различни уреди и платформи. Тоа овозможува секој од нас да постане креатор, односно уредник на медиумите. Глобалното истражување Wave за навиките на корисниците на социјалните медиуми покажува дека во Србија 90% од интернет корисниците се грижи за својот профил на некоја од друштвените мрежи, коментира, постира видео содржини, прикачува слики, четува…

р е к л а м а

Затоа се поставува прашањето како да се дојде до тие потрошувачи и што е најважно како да се привлече нивното внимание во изобилството на содржини со кои се опкружени? Просечното ниво на внимание на возрасна личност додека гледа одредена содржина во 2000 година било 12, а денес е само 8 секунди! И во тие 8 секунди потребно е да се “фати“ вниманието на потрошувачите и да му се пренесе пораката на брендот. Како последица на тоа, ТВ гледаноста се фрагментира на повеќе канали, вниманието не ни го задржува долга содржина, менуваме канали, гледаме во телефон, го проверуваме фејзбук профилот… Да се привлече вниманието на гледачите денес е клуч за успех.

Moments trening 4

Заради тоа, UM ги согледува денешните медиуми од перспектива на препознавање на клучните животни и медиумски моменти, од перспектива на моментот. Како да го препознаеме клучниот момент, односно времето, местото и контекстот кои на луѓето најмногу им значи? Покрај одличното познавање на медиа планирањето и закупот на медиумскиот простор, вработените во медиските агенции денес мораат да знаат и повеќе од тоа. Мораат да знаат да ги поврзат податоците, креативноста, емоциите и така да им донесат резултати на брендовите.

Тимовите од медиската агенција UM имаа прилика низ предавање и работилница да утврдат “Што е моментот“?

„ Ние сме една од ретките агенции, ако не и единствена која константно вложува во процеси и алатки кои се единствени на нашите пазари“  истакна Тијана Стојановиќ, генерален директор на UM Љубљана, а нејзиниот колега од UM Белград, Александар Џорџевиќ додава: “Во време во кое потребите на потрошувачите го надмина идентификувањето со брендот, како и употребната вредност на самиот производ – клучно е во комуникацијата да се пронајде вистинскиот начин, време и место за поврзување на брендот со моментите, приказните и работите кои им се навистина значајни на потрошувачите“. Тарик Имамагиќ од UM Сараево, нагласува дека едукацијата ќе му помогне во новиот начин на размислување и ќе има силно влијание на понатамошниот пристап во планирањето на комуникацијата во медиумите, што на крајот претставува исклучителен бенефит за клиентите, додека Томислав Лончаревиќ од UM Загреб едноставно заклучува: „Moments planning trening беше ‘trening that matters”.

“Моментот е нашето сеќавање, на големиот животен момент кога купуваме автомобил или земаме кредит за стан, или на мали моменти, првото излегување, првиот состанок, вечера…“ истакнува Виктор Кроитор и додава: “Заради тоа мораме добро да наслушнуваме како би ги препознале и релевантните медиумски моменти“.

Агенцијата UM поседува податоци и алатки кои ни овозможуваат да ги препознаеме клучните моменти кои им значат на луѓето. Како новина која агенцијата UM им ја овозможува на клиентите на пазарите на кои делува, е и воведувањето на Moment Tool и новиот процес на планирање Moments Planing. Оваа алатка овозможува да ги препознаеме овие клучни моменти и да ги поврземе со релевантните медиски канали и пораки.

Податоците помагаат да ги препознаеме моментите кои предизвикуваат емоции и внимание кај потрошувачите и тоа токму оние кои брендовите сакаат да ги постигнат. Кога ќе ги препознаеме, околу нив градиме медиумска стратегија и планови во соработка со медиските партнери, креативните тимови, експертите за дигитални медиуми. Кога ќе се препознаат овие клучни моменти за потрошувачите и брендот, тогаш полесно се остварливи и бизнис целите. Така моментите стануваат успешна приказна на еден бренд.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.