• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

YouTube тврди дека обезбедува повисок поврат на инвестиции отколку телевизијата

21/04/2016
in Во фокусот, Истражувања
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

YouTube тврди дека нивното ново истражување покажува дека 77 проценти од кампањите на видео сајтот имаат “повисокт поврат на инвестиции отколку телевизијата,” но емитувачите инсистираат дека тоа “не е изненадување” бидејќи брендовите трошат “релативно мали” суми на YouTube.

YouTube 1

YouTube, кој е во сопственост на Google, спровел мета-анализа на 56 студии на случај во осум држави, кои “покажуваат како онлајн видеата допринесуваат кон продажбите и докажуваат дека треба да имаат поголем уддел во медиа миксот.”

р е к л а м а

YouTube цитираше кампањи за неколку брендови, вклучувајќи го и производителот на чоколади Mars, кои добиле “двојно поголем поврат на инвестиции во споредба со телевизијата за секоја потрошена фунта на достигнување до главниот купувач,” а компанијата за јогурт Danone, која имала “поврат на инвестиции два до три пати повеќе на YouTube отколку на телевизија за секое потрошено евро.”

“Постои голема можност за маркетерите да ги поттикнат офлајн продажбите поефикасно така што ќе го оптимизираат својот медиа микс,” изјавија од Google, додавајќи дека “истражувањето покажува дека повратот на инвестиции за YouTube кампањи е повисок од оној на телевизија при мерењето на постојаните нивоа на трошење.”

Истражувањето се осврна и на 17 други кампањи и предвидува дека трошењето на YouTube треба да биде “двојно повеќе од историските нивоа за да се оптимизира медиа миксот и да дава подобар поврат на инвестиции.”

Мет Хил, директор за истражување и планирање во Thinkbox, трговското тело за комерцијална телевизија, изјави: “Добро е што Google почнува да гледа на адвертајзинг ефективноста на YouTube. Но, не постојат изненадувања во ова истражување – добриот поврат на инвестиции на релативно мало трошење не треба да изненади никого. Трикот е да се има добар поврат на инвестиции кога нивоата на трошење се зголемуваат и продолжуваат да се зголемуваат.”

Тој додаде: “Вистинската вредност на ТВ адвертајзингот не само во повратот на инвестиции, туку тоа што продолжува да реализира висок поврат на инвестиции при високи нивоа на трошење – и ќе продолжи така уште долго време. Барем 50% од ефектот на една ТВ кампања се чувствува дури во годината после оригиналното емитување.”

“Предизвиците на YouTube се можноста за прескокнување и приспособување. Ако брендовите го зголемат своето трошење на YouTube, тогаш веројатно е дека ќе посведочат како нивниот поврат на инвестиции паѓа, имајќи ги во предвид предизвиците со кои се соочуба YouTube како медиум,” заклучи Хил.

YouTube агресивно ги таргетира ТВ буџетите, а претседателот на Google за Европа, Блискиот Исток и Африка, Мет Бритин, водеше панел на Advertising Week Europe насловен како “The future of entertainment will not be televised”, при што го дискутираше и истражувањето.

YouTube инсистира дека употреби “робустни методологии” за своето истражување, користејќи сопствени податоци на Google, како и податоци од трети извори како BrandScience, Data2Decisions, GfK, Kantar Worldpanel, MarketingScan и MarketShare.

Минатата година, YouTube ги налути емитувачите тврдејќи дека брендовите треба да репозиционираат 24 проценти од своите ТВ буџети за стриминг сајтот за да допрат да милениумската публика на возраст од 16 до 24 години.

Thinkbox, во свое сопствено истражува објавено минатата недела, базирано врз независни податоци, покажа дека ad reach-от на YouTube преку телевизија и видео е само 1.4 проценти.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.