Во арапскиот свет, многу млади девојки од конвенционални семејства растат со убедување дека спортот не е за нив. Ова убедување произлегува од идејата во традиционалното блискоисточно општество дека спортот е посоодветен за момчиња и мажи. За жал, овој начин на размислување доведе до запрепастувачка статистика: во просек 73% од младите арапски девојки се откажуваат од спортување до 14-годишна возраст.
Со цел да го предизвика ваквото статус кво и да ја подигне свеста за трансформативното влијание на спортот врз жените и девојчињата, Adidas го создаде првото „женско игралиште“ во светот. Овој иновативен концепт произлегува од еден фундаменталниот увид: во арапскиот јазик, повеќето зборови поврзани со спортот се од женски пол. На пример, зборовите како „топка“, „трчај“, „удар“, „скок“, „гол“, „шут“, „подавање“, па дури и самиот збор „спорт“ се сметаат за женски поради крајната буква, наречена „Та’Марбута“. Оваа буква, напишана како круг со две точки на врвот, им дава женски род на арапските зборови.
Влечејќи инспирација од оваа лингвистичка карактеристика, Adidas ја искористи буквата „Та’Марбута“ во дизајн на уникатен фудбалскиот терен. Исто како што оваа буква им дава род на зборовите, така таа му даде род на теренот, правејќи го недвосмислено „женски“. Со додавање на две точки над централниот круг на теренот, Adidas создаде видлив потсетник дека жените припаѓаат во светот на спортот исто колку и мажите, поттикнувајќи разговори за важноста на поддршката на жените во спортот. Оваа едноставна, но моќна идеја ја промовира женската застапеност и го охрабрува општеството да ги погледне работите од женска перспектива.
Иницијативата „Женски терен“ беше лансирана во соработка со Onyx FC, првиот и единствен фудбалски тим во Обединетите Арапски Емирати кој е во сопственост и управуван од жени, како дел од нивното вклучување во семејството на Adidas. Целта на ова партнерство е да ја пренесе мисијата на тимот: да ги поттикне девојките да ги остварат своите спортски соништа и да им даде самодоверба да стапнат на теренот.
За брзо време, безброј реплики се појавија низ Дубаи, не само на фудбалските терени, туку и кошаркарските терени, терените за фудбал на плажа, па дури и лизгалиштата за хокеј на мраз, кои беа претворени во „женски“ терени.
Иницијативата се реализира во соработка со креативната агенција Havas Middle East.