• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Душан Дракалски: Aдвертајзингот се менува и оди во некои сфери каде што на сите нас ќе ни биде чудно да престојуваме!

21/08/2017
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Нашиот Душан Дракалски, кој работи како извршен креативен директор на агенцијата Demner, Merlicek & Bergmann во Австрија, оваа година е претседател на регионалното жири за доделување на наградите KAKTUS 2017 во склоп на истоимениот фестивал за интегрирани комуникации кој ќе се оддржи на 1-ви и 2-ри ноември годинава во Белград, Србија.

Во пресрет на фестивалот пренесуваме неколку интересни поенти од неговото интервју за организаторите.

р е к л а м а

Кои трендови во областа на интегрираните комуникации се најдоминантни и кој тренд, по Вашето мислење ќе ја обележи 2017 година?

Дракалски: Инфлуенсерите. Социјалните мрежи станаа толку доминантни што секој инфлуенсер станува независен канал за комуникација. Дефинитивно, адвертајзингот се менува и оди во некои сфери каде што на сите нас ќе ни биде чудно да престојуваме. Но, тоа е нормално, така беше и кога се појавија билбордите. Не ги сакам премногу инфлуенсерите, но очигледно тие многу влијаат на бизнисот. Проблем е да се измери нивното влијание. Секогаш погрешно, но сепак се мери. Кога тоа се случува, тие се искачуваат на листата топ трендови. Се надевам дека овај тренд ќе стане историја и се надевам дека повтрорно тренсетерите ќе се вратат во мода. Инфлуенсерите, од една страна, не можат да направат PUNK или ROCK бидејќи сите тие имаат различни погледи. Кога некако би се здружиле, можеби би имале поголеми можности за глобален тренд.

Втора работа се агенциите кои имаат свои лаборатории. Тоа е стар тренд во Европа, но на Балканот сеуште нема агенции кои имаат лаборатории. Зборувам за вистински лаборатории. Научници кои работат во нив. Тоа е некаков одговор на стартапите, од страна на агенциите.

Во која мера нашите агенции од една страна и клиентите од друга страна се навистина подготвени за храбри и иновативни кампањи? Дали и поради што се плашиме?

Дракалски: Не е толку важно дали се подготвени, важно е дали ќе преживеат оние кои поставуваат стандарди или оние кои ги следат. Секој клиент треба да го знае тоа, а и секоја агенција. Ќе преживеат оние кои имаат добри тимови, полни со среќни луѓе кои се подготвени за нови авантури. Важно е да се работи со добар тим. Добри клиенти – добра агенција. Само среќни луѓе кои не се плашат од новото, можат да направат голем чекор. Се сеќавам како Бренсон велеше: „Клиентите не доаѓаат прво, први доаѓаат луѓето кои бараат работа. Ако своите вработени ги третирате грижливо, тие ќе се грижат за вашите клиенти“. Истото ова важи и за односот клиент-агенција.

Која е, од Вашето искуство, „тајната состојка“ за идеите кои опстануваат, односно за квалитетна кампања која ќе остави белег?

Дракалски:Не постои рецепт, ниту тајна состојка. Постои успешна кампања и неуспешна. Додуша постојат и кампањи кои се успешни, но не и одговорни спрема општеството. Адвертајзингот треба да стане одговорен спрема општеството и не само да се мери со успехот. Кампањите на кои се сеќаваме и кои ни будат добри емоции и после 20 години, се успешни кампањи. Колку од нив се и одговорни, можете да видите и сами.

Зошто е важно еден пазар да има национален креативен фестивал и зошто струката треба да застане позади него?

Дракалски: Верувам дека националниот фестивал го обединува пазарот. Тоа е место каде што сите од една земја се среќаваат со нивниот успех. Исто така, националниот фестивал е добар ако од него постои можност за светски кампањи. Национален фестивал кој го фаворизира само националниот хумор не е добар.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.