Дали некогаш сте се збуниле и замислиле на прашања од типот кој холдинг е сопственик на која агенција, или која мрежа е поголема или помала ? Дали некоја агенција е дел од некоја друга или од некоја трета ?
Овие прашања често се вртат во муабетите на маркетинг професионалците и признаваме дека некогаш се многу збунувачки и често не тераат да се замислиме и нам кои секојдневно ја следиме индустријата, а којзнае како му изгледаат на некому кој има само површен контакт со маркетинг светот.
За среќа, постајат топ истражувачки агенции како R3 кои одвојуваат време и прават вака убави инфографици на кои се прикажани најголемите групации, холдинзи, мрежи и агенции. Овојат подредени според приходите остварени во 2014 година.
Повелете инфографик кој треба да го испечатите на голем хамер : ЛИНК