• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

AI Weekend во Ровињ ги собра претставниците на регионалната и светската „tech“ сцена

26/09/2024
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во Ровињ се одржа првиот AI Weekend организиран од Weekend Media Festival и CroAI, кој ги собра регионалната и светската технолошка сцена за да разменат информации, знаења и да дискутираат за тоа што дополнително ни носи вештачката интелигенција (ВИ) во иднина.

Еден од главните говорници, Марк ван Рисвик, поранешен главен директор за производи (CPO) на Tinder, потпирајќи се на своето богато искуство во индустријата за игри и технолошки иновации во Glu Mobile и во Electronic Arts, истражи како се развива ВИ пејзажот и го постави клучното прашање: „Дали навистина денешниот технолошки развој им служи на човечките потреби?“ Тој ја нагласи важноста на градењето доверба кај потрошувачите, истакнувајќи дека 54% од корисниците на ВИ не веруваат во податоците што се користат за тренирање на ВИ системите, истакнувајќи ја потребата на корисниците да им се овозможи контрола врз нивните податоци и разбирање на тоа како тие податоци се користат.

р е к л а м а

На важната тема за испреплетеноста на ВИ и сајбер-безбедноста зборуваше Евана Ху, извршен директор на компанијата Omelas, на предавањето под покровителство на Американската амбасада насловено „ВИ и сајбер-безбедноста: Проширување на дигиталното бојно поле“, каде што ги истакна брзорастечките сајбер-напади како ransomware и нападите врз индустриските системи, потенцирајќи дека ВИ може да им помогне и на напаѓачите и на одбранбените сили. Таа нагласи дека е важно да се разбере дека ВИ е само алатка која ни дава можност да се бориме против заканите, но истакна дека повеќе не е прашање дали ќе бидеме нападнати, туку кога. „Сто проценти е сигурно дека ќе бидеме нападнати или дека некаде случајно ќе се компромитираме во дигиталното опкружување. Заканите се променија. Површината на нападите се умножи, како за поединците, така и за организациите“, рече Ху и предложи три работи со кои може да се спречат повеќето напади: VPN, енкрипција и менаџери на лозинки.

Тобијас Цвингман, ко-основач на Rapyd.ai, на предавањето „Како да се успее и како да не се успее со ВИ“ поддржано од Фондацијата Konrad-Adenauer-Stiftung, ги истакна честите грешки на организациите при воведување на ВИ технологии, но и клучните елементи на успехот. Преку едноставниот пример кога од ВИ го бараме терминот „голема мачка“, а добиваме тигар, тој го спореди недостатокот на прецизност при користење на ВИ со погрешни очекувања. Исто така, тој нагласи дека неуспехот е чест дел од иновацијата, но дека е клучно да се учи од тие грешки за да се развијат успешни стратегии за долгорочна имплементација на вештачката интелигенција.

Од технолошки производи од Хрватска до трета најкористена ВИ апликација во светот

Како од мала земја да се донесе глобално силен технолошки производ објасни Дамир Сабол, директор за софтвер инженеринг во Google. Сабол со публиката сподели како ја добил идејата за создавање на Photomath, апликација за решавање математички проблеми, која денес се презема повеќе од 700 милиони пати, која ја продал на Google, и денес е трета најкористена апликација во светот. Идејата се родила во 2013 година додека решавал математички задачи со својот син, а технологијата на Microblink му овозможила да го реши проблемот преку автоматизирано скенирање.

Што носи ВИ за спортот и fintech?

На панелот „Кога компаниите со производи се обложуваат на ВИ?“ Иван Бешлиќ, CSO на Sofascore и Хрвоје Чосиќ, извршен директор на Aircash, дискутираа за улогата на ВИ во спортот и fintech, истакнувајќи дека ВИ помага во подобрување на корисничкото искуство и оптимизација на процесите. Бешлиќ ја нагласи важноста на стручноста при користење на ВИ алатки, додека Чосиќ ја истакна соработката меѓу деловните и техничките тимови. Како добар практичен пример, Бешлиќ ја посочи користа од ВИ за препознавање на говор на омраза во четовите во живо, а Чосиќ за onboarding и управување со ризиците. На крајот, двајцата панелисти заклучија дека едукацијата е клуч за успешно користење на ВИ.

Важноста на Законот за ВИ

„Не сме среќни, но можеше да биде и полошо“, одговори Даниел Абу, претседател на ЕУ ВИ Форумот, на прашањето на модераторката Мили Дукан, генерален директор на EuroNavigator, за неговите размислувања за европскиот закон за вештачка интелигенција, кој стапи на сила на почетокот на август. На панелот „Законот за ВИ е на сила, што сега?“, панелистите изразија длабока загриженост за воведувањето на законот, бидејќи, како што велат, „дали може да се регулира нешто што постојано се менува?“. Тие, исто така, наведоа дека многумина кои не ја разбираат целосно улогата на вештачката интелигенција се плашат од нејзиното влијание врз општеството и бирократијата. Заклучокот на панелот беше дека за квалитетен развој на ВИ треба да се поработи на едукацијата и етиката, што е важно како при изработката, така и при користењето на ВИ алатките.

Градење на ВИ агенти за претпријатија

Адам Силверман, извршен директор на AgentOps.ai, зборуваше за растечкиот пазар на ВИ агенти, кој се предвидува дека ќе достигне 285 милијарди долари до 2028 година. Силверман зборуваше за алатките кои им се потребни на програмерите за развој и тестирање на ВИ агенти и за усогласување со регулаторните стандарди. Тој ја нагласи важноста на раната примена на ВИ автоматизациите, кои носат брзи и ефикасни резултати, со предупредување дека целосна автоматизација не е секогаш можна. Заклучокот беше дека програмерите треба внимателно да ги избираат ВИ решенијата за да избегнат скапи грешки и да ја зголемат оперативната ефикасност.

Иновации наспроти бирократија

Дека ВИ е технологија на денешницата се согласи со останатите панелисти и говорници и д-р Мазин А. Гадир, директор за партнерства и стратешки сојузи во IQVIA, водечки глобален давател на напредна аналитика, технолошки решенија и услуги за клинички истражувања за индустријата на биолошки науки, и експерт за дигитално здравје. Иако и на овој панел се отвори прашањето за иновации и бирократија, д-р А. Гадир преку пример на ВИ иницијативата за дијабетес во Дубаи истакна дека владите играат клучна улога во финансирањето и едукацијата. И покрај брзите резултати на ВИ, како што е скенирање за помалку од 24 часа, проблемите со недостиг на таленти, бирократија и усвојување на технологии сè уште остануваат. На крајот, модераторот Златко Матокановиќ, директор за истражување и развој на вештачка интелигенција во агенцијата Q, ја нагласи важноста на заедничкиот ангажман, а д-р Гадир ја истакна потребата за трајно финансирање и поддршка од владите.

Главната идеја на AI Weekend беше споделување на меѓусебни знаења и искуства и поттикнување на компаниите да се отворат кон старт-апи и агенции за заедничка соработка и користење на ВИ на најдобар можен начин. Повеќе информации за првиот AI Weekend можете да најдете на веб-страницата и социјалните мрежи Instagram, Facebook и LinkedIn.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.