Home » Во фокусот » Александра Дилевска дел од меѓународното жири на Семплер

Александра Дилевска дел од меѓународното жири на Семплер

Деветчленото меѓународно жири на најрелевантното регионално натпреварување за медиски стратегии Семплер (Sempler) кое се оддржува во склоп на конференцијата SEMPL е сочинето од истакнати експерти од регионот кои доаѓаат од агенции и огласувачи.

Дарко Иванчевиќ, глобален потпретседател за брендот “Старопрамен” на пиварницата Молсон Коорс, е назначен за претседател на меѓународното жири кое ќе ги оцени најдобрите медиумски стратегии во регионот за оваа година.

Во жирито кое го сочинуваат вкупно 9 члена, претставници од агенции и огласувачи, покрај Иванчевиќ ќе бидат и нашата Александра Дилевска, главен извршен директор на Publicis One Македонија и Оперативен директор на Publicis One Adriatic , Марија Матиќ, медиски директор во српската агенција Direct Media, Дамјан Планинч, директор и основач на дигиталната медиска агенција “Get Interactive“, Викторија Радојевиќ, извршен директор на маркетинг и развој во компанијата Меркатор, Хрвоје Реин, директор на маркетинг на L’Oreal Србија, Жарко Сакан, директор на маркетинг агенцијата New Moment, Тамара Слапар, директор во агенцијата Medialog и Даниел Вуковиќ, главен креативен директор во агенцијата Меккен Загреб.

Во оценувањето на пријавените медиски стратегии, жирито ќе ги земе предвид петте основни критериуми:

  • идејата за медиумска кампања,
  • соодветно таргетирање и разбирање на потрошувачот,
  • споредба помеѓу поставените целите и постигнатите резултати,
  • иновации во потрагата по (нови) канали за комуникација,
  • степенот на активирање и мотивација на целната група преку медиската стратегија и имплементација.

Апликациите за натпреварот Семплер се отворени од 1 септември 2017 година.

На 19-тата медиска конференција SEMPL оваа година се воведени и две нови категории, па така жирито за прв пат ќе ја награди и најдобрата ПР стратегија и најдобриот технолошки пристап.

Конференцијата SEMPL се оддржува на 23 и 24 ноември 2017 во Порторож, Словенија.

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365