• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Alphabet ги објави резултатите од последниот квартал: Високи трошоци и ниски цени за огласување

07/02/2019
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Alphabet, матичната компанија на Google, во претходниот квартал оствари приходи од 39,3 милијарди долари, 22% повеќе од претходната година, а иако се зголеми и добивката, цената на нејзините акции значително падна

Според извештајот на компанијата објавен во понеделникот, нето-добивката на овај технолошки гигант во четвртиот квартал од минатата година изнесувал 8,95 милијарди долари, но и трошоците на компанијата се зголемија, со раст на издатоците за 80%.

р е к л а м а

Приходите од рекламирање се зголемуваат, цените паѓаат

И приходите и профитот на компанијата се зголемени повеќе одколку што очекуваа аналитичарите, што е главно благодарение на растот на приходите од огласувањена Google, кои чини околу 83 проценти од вкупните приходи на компанијата.

Така, во претходниот квартал приходите на Alphabet од рекламирање пораснаа за 20% на годишно ниво, на 32,6 милијарди долари, иако просечната цена на онлајн рекламирање или цената по ‘клик’, во последниот квартал забележа пад од 29% на годишно ниво и 9% на квартално ниво.

Растот на економијата ги охрабрува компаниите да трошат повеќе пари за рекламирање, кои повеќе се оддалечуваат од огласување на традиционалните медиуми и се насочуваат кон онлајн и огласување на социјалните медиуми. Притоа Google доминира, како во мобилното, така и во десктоп пребарувањето, па собира и најмногу приходите од огласување.

Резултатите покажуваат дека Alphabet добро се справува со жестоката конкуренција од Фејсбук на пазарот на мобилно и видео огласување, која силно расте, бидејќи огласувачите се подготвени добро да платат за неколку секунди внимание од целната публика.

Силен пораст на трошоците

Сепак, растат и трошоците на компанијата. Така, трошоците за привлекување на промет- цената што Google им ја плаќа на другите за да биде главен пребарувач на нивните веб-страници– се зголемија за 13%, на 7,44 милијарди долари.

Тоа е причината зошто, меѓу другото, силно се зголемија вкупните трошоци на компанијата, за 26% на годишно ниво на 31,07 милијарди долари. Притоа, капиталните инвестиции скокнаа за 64% на 7,08 милијарди долари.

“Иако примарната дејност на компанијата продолжува да расте импресивно, силниот раст на трошоците не е она на што се надеваа инвеститорите”, вели Џорџ Салмон, аналитичар во компанијата Hargreaves Lansdown.

Резултатите на компанијата предизвикуваат загриженост дека големите инвестиции во нови работни места, зголемените барања на регулаторите и зајакнување на конкурентноста може да доведе до успорување на растот на компанијата.

“Треба да го поздравиме растот на инвестициите. Но, многу од дополнителните инвестиции се насочени во “клауд“ услуги, а не е јасно дали повратот на инвестицијата може да биде доволен”, вели Џејмс Кордвел, аналитичар во компанијата Atlantic Equities.

Покрај тоа, Alphabet, како и многу други технолошки компании, мора се повеќе да инвестираат во заштита на корисниците. Тоа е причината зошто, меѓу другото, бројот на вработени во компанијата во последниот квартал се зголеми за околу 4.000 од вкупно 98.770.

Цената на акциите падна за 3 отсто

Извештајот покажа дека, освен самиот Google кој опфаќа интернет пребарувач и YouTube, и другите оперативни делови од Alphabet, во кои компанијата многу инвестира, како што се хардвер и “клауд“ услуги, белажат раст.

Приходите од оваа деловна единица се зголемија во претходниот квартал на 6,5 милијарди долари, што е за 31% повеќе од претходната година.

Загубата во т.н.”other bets“ деловни единици на Alphabet  изминатиот квартал достигна 1,3 милијарди долари, додека во претходната година изнесуваше 748 милиони долари, што е резултат на големи инвестиции во нови проекти, кои се уште не носат големи приходи.

По објавувањето на резултатите од работењето, цената на акциите на Alphabet падна во продолженото тргување по затворањето на Вол Стрит околу 3 проценти.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.