• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, May 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Amazon Fashion ”сега доставува мода” низ Европа и САД

30/09/2016
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Аmazon е најголемата онлајн продавница на облека во САД, благодарение на огромните количини на пристапни основни парчиња на облека и системот на испорака на нарачаните добра. Amazon веќе не се задоволува само со освојувањето на масовниот пазар, овој интернет гигант сега сака да доминира и на страната на брендираната мода а за таа цел креира и меѓународната рекламна кампања со цел зголемување на својата моќ .
13141016_f520
Ексклузивниот свет на модата на писта, можеби на прв поглед на одговара на природата на високиот обрт на Амазон, сконцентриран на културата на големи попусти, но затоа пак спотот, креиран за независната продавница Joint London, умно ткае приказна за дизајнерска облека и бескомпромисен стил на оваа платформа. Оваа кампања стана доста популарна оваа недела во САД, а започна да се емитува минатата недела и во Европа.

Овој спот прикажува манекенки облечени во стилови од најновата модна сезона како носат Amazon пакети во градски, приградски и руралните адреси, носејќи ја секоја испорака како да парадираат по должината на модната пистата на шоу на ‘’Модната недела во New York’’.

р е к л а м а

Во потег што изгледа како да се издигнува логото на Амазон (во форма на ‘’смајли’’над статусот на Најк ” штиклирајте”, американската верзија на спотот се фокусира на промовирање на изреката ” сега доставуваме мода “.

amazon-fashion
Рекламата не е насочена  само кон дизајнери, туку и кон клиенти, во обид да ја разубеди разновидната публика дека во Amazon има место за светот на модата.

Многу големи имиња веќе се на листата на Amazon: започнувајќи од познати дизајнери како  Marc Jacobs, Zac Posen и Kate Spade, на сајтот Amazon сега може да се набави и часовни од брендот Cartier кој вреди  со испорака уште за следниот ден.

Присуството на  брендови како француски Connection, Levi’s како и Esprit, кои повеќе се ориентирани кон купувачите со средни примања  исто така, помагаат Amazon да се позиционира на пазарот  како алтернатива на трговски центар.

Брендовите може да ги креираат своите излози и да преземат контрола до одреден степен, иако дизајнот се уште е предводен  од  страна на Amazon.

Агенцијата Arc Worldwide на Amazon работи со брендови како Procter & Gamble со цел да создаде продавници за своите повисоки класи на брендови да бидат достапни низ целиот свет преку  Amazon.

Иан Томас, управен директор  на Arc Worldwide во Лондон,  изјави : “целокупното корисничко  искуство не е се уште толку добро колку што би можело да биде во овој момент, се e натрупано сеуште, така што е тешко да се пронајдат ‘’подобрите работи’’. За да биде успешна оваа кампања  потребно е време за да се добие на квалитет, но јас мислам дека тоа време наскоро ќе дојде. Амазон е најпосакувана опција за речиси секого во овој момент,  корисниците веќе имаат други налози, а за повеќето брендови веќе прибрани се одредени податоци што како процес Amazon го прави тоа подобро од останатите на пазарот’’.

Само во САД онлајн продажба на облека преку Амазон  за 2015 изнесувала повеќе од $ 16 милијарди долари минатата година – што е повеќе од  приходите на Macy’s, Nordstrom, Kohl’s, Gap, како и Victoria’s Secret L Brands – во согласност со податоците добиени од  Internet Retailer.

Дури и кога се работи за продажба зад ‘’тули и цемент’’ во рамките на фактичките продавници, Амазон се уште доаѓа на седмото место во ранг-листа на САД кога станува збор за модата. Со својот удел на пазарот на САД се очекува да достигне 19% до 2020 година, за разлика од од 7% во 2015 година, како што е соопштено од страна на Блумберг.

Amazon остануваат фокусирани на својата мисија, а во поново време и фокусирани на етаблирање на Amazon Fashion како бренд.
Кога станува збор за модата, во согласност со кампањата,  оваа година Амазон ја спонзорира модната недела за мажи во Њујорк , Индиската Модна недела, а успеа и да ја  преименува Модната недела во  Токио Модна недела,  сега позната како Амазон Модна недела во Токио.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.