Home » Во фокусот » Амазон развива сопствена адвертајзинг платформа

Амазон развива сопствена адвертајзинг платформа

Како што стигаат најновите информации од маркетинг светот од запад, посебно интересна е шпекулацијата која вели дека Amazon се спрема директно да го предизвика Google и да направи своја сопствена ad платформа.

amazon

Новата адвертајзинг платформа за чие име се шпекулира дека ќе биде Amazon Sponsored Links е планирано да започне со сервирање на огласи на крајот од годинава со што на маркетерите ќе им обезбеди досег до речиси 250 милиони активни корисници.

Со овој потег, Амазон директно ги предизвикува Microsoft, Facebook и особено Google кои важат за најсилни играчи на полето на online адвертајзинг платформи

Информацијата први ја пренесоа од Wall Street Journal кои заклучуваат дека “Амазон би можеле да ја искористат огромната база на податоци за своите корисници, да ги анализираат нивните навики за купување и да го предвидат нивното понатамошно однесување“ што секако им дава дополнителни опции на маркетерите кои добиваат insights кои ретко која друга платформа може да им ги понуди.

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365