Германскиот автомобилски бренд Audi минатата недела го претстави својот нов бренд на електрични возила во Кина чии автомобили ќе го носат само името „AUDI“, без препознатливото лого со четири прстени.
Ваквиот потег има за цел да ги привлече помладите клиенти на најголемиот светски автомобилски пазар. Брендот минатата година склучи партнерство со кинескиот производител на автомобили SAIC за заеднички развој на автомобили, од кои првиот ќе биде пласиран на пазарот следното лето.
Развојот на автомобили специјално за Кина им овозможува на странските производители на автомобили подобро да таргетираат огромен број клиенти. Притоа, Audi и SAIC ќе се обидат да го вратат уделот на пазарот во Кина, каде што традиционалните локални брендови и странските производители на автомобили полека се истиснуваат од страна на конкурентите фокусирани на електрични и хибридни возила.
Серијата електрични возила има за цел да ги привлече помлади возачи кои бараат врвни технолошки карактеристики како што се напредните системи за асистенција при возењето. Покрај новиот модел AUDI E кој беше претставен од Audi и SAIC на настан во Шангај, тие планираат да претстават уште два автомобили во следните три години, вклучително и теренско возило.