• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Aunt Jemima се ребрендираше како Pearl Milling Company

February 10, 2021
in FMCG, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

После повеќе од еден век употреба на имиџ кој од многумина беше оценет како расистички, популарниот американски бренд за палачинки порано познат како Aunt Jemima го откри својот нов идентитет со кој се надева дека ќе го исправи своето минато.

Брендот, во сопственост на PepsiCo, уште минатото лето соопшти дека го повлекува името и сликата на Aunt Jemima, а пред неколку денови објави дека новиот идентитет ќе биде изграден околу името Pearl Milling Company.

р е к л а м а

Логото на новиот бренд ќе прикажува стара воденица за мелење брашно, укажувајќи на корените на компанијата во градот Свети Јозеф во американската сојузна држава Мисури. Покрај воденицата, логото ќе биде придружено и со текстот „since 1899“, потврдувајќи ја долгата традиција на иконичниот рецепт за палачинки.

Боите на новиот бренд Pearl Milling Company ќе продолжат да бидат препознатливите црвена, жолта и бела, наследувајќи ги од Aunt Jemima.

Заедно со откривањето на новиот бренд идентитет, беше соопштено дека Pearl Milling Company ќе вложи 1 милион долари за еманципацијата на афро-американските жени. Матичната компанија PepsiCo досега вложиле преку 400 милиони долари со цел поддршка на афро-американските бизниси и заедници, како и за зголемување на афро-американската застапеност во компанијата.

Промената на рафтовите помеѓу производите на Aunt Jemima и Pearl Milling Company треба да се случи во јуни 2021 година.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.