Убаво е на одмор, кој размислува за проекти … Но, не заборавајте дека големиот ѕвер на комуникациската џунгла чека да го соборите со своите проекти и да го однесете во вашата агенција.
Лавот е навистина импресивен трофеј, но не заборавајте на фактот дека на BalCannes ќе можете да се пофалите со вашиот успех пред публиката на Викенд Медиа Фестивал во ударно време – првите 25 најдобри проекти од регионот ќе бидат претставени пред огласувачите, агенциите и медиумите. Шлаг на тортата е вечна слава на страниците на Yellow Pages базата и две страници за секој од 25-те најдобри кампањи во новото идание на Креативно портфолио. А најуспешните ќе имаат можност да ја испробаат среќата во Кан.
Знаеме дека имате победнички проекти, а време е да дознаат и другите. Не чекајте до 1 септември – подгответе ги проектите и тргнете веднаш во лов на лавови.
Сите компании кои аплицираат на BalCannes добиваат попуст при купување котизација за Викенд Медиа Фестивал на линкот или со внесување на кодот UDRUGA-WMF-2019.