• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, June 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Baselworld 2018: 5 трендови кои ќе ја одбележат индустријата на часовници оваа година

26/07/2018
in Во фокусот, Луксузни брендови, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Со околу 700 изложувачи и 100 000 посетители, Baselworld е далеку најголемата светска оф-лајн платформа за презентација на нови часовници. Како што пишувавме на Маркетинг365 пред неколку денови, во периодот од 23 до 27 март, швајцарскиот град Базел е домаќин на најпознатите брендови во часовничарската индустрија – Rolex, Tag Heuer, Omega, Tudor, Hublot, Patek Philippe, Bell&Ross, Nomos Glasutte, Mondaine, Zenith – и претставува најдобар индикатор за она што ќе се случува во текот на годината што следи. 

Во продолжение прочитајте за неколку новитети и трендови кои ни ги носи првиот ден на Baselworld.

Старомодни вибрации

р е к л а м а

Старомодните часовници ќе продолжат да доминират –  тренд предводен од прославувањето на различни годишнини на брендовите и инспириран од популарни модели од минатото. Овој апетит за носталгија можеби е одраз на јакнењето на пазарот за стари часовници од “втора-рака”, како и желбата на производителите да ги намалат цените на своите производи, откако се соочија со тешкотиите на неодамнешната финансиска криза која доведе и до намалување на скапите иновации.

Добар пример за сето ова е новиот Legend Diver на Longines (цена: $2,150-$2,600), кој се угледува на нуркачки часовник од 1960-те, комбинирајќи ретро стил и модерна технологија, нудејќи практичност и убавина.

Longines Legend Diver

Но, овој тренд не мора да значи дека брендовите целосно ќе ги жртвуваат иновациите за да ги задоволат сегашните вкусови. Omega, на пример, заврши одлична работа со својот Speedmaster Moonwatch Dark Side of the Moon. Со корени во Moonwatch моделот од 1969 година, часовникот беше повторно произведен во 2013  година со керамичко куќиште и во повеќе бои.  На Baselworld 2018 беше презентирна уште една нова керамичка едиција насловена како Apollo 8 (цена: $9,500) – првиот часовник од серијата со скелетен механизам.

Во иста насока, Rolex ја презентираше новата верзија на класичниот GMT-Master II, првпат произведен во 1954, кој повторно се појави на пазарот во 2007 година под едноставната едициската ознака “II”. Новиот дизајн од оваа година вклучува преработен високо-енергетски автоматски механизам кој ја подобрува прецизноста и заштедата на енергија. Ќе биде достапен во вариетет на метали (од почетна цена $9,250) и два различни стилови на нараквицата.

Rolex GMT Master II

Зелената е новата сина

Сината боја доби на популарност во изминатите две до три години, предизвикувајќи ги стандардните црни и сини нијанси. По се’ изгледа дека овој тренд ќе продолжи, но веројатно ќе бидеме сведоци и на паралелно движење кое ќе ја форсира зелената боја (нешто што можеби беше предвидено од страна на Pantone Color Institute кој ја прогласи бојата Arcadia – зелена со сини нијанси – како боја на пролетта во 2018 година, опишувајќи дека “алудира на ретро, но во исто време е и модерна”).

Најдобар пример кој ги комбинира двата најпопуларни трендови на годината е моделот Navitimer Super 8 на Breitling, кој има ретро-инспириран дизајн со зелено лице. Други вакви примери се моделите Original Sixties на Glashütte, True Thinline на Rado и Endeavour Perpetual Calendar Purity Cosmic Green на H. Moser & Cie.

Breitling Navitimer Super 8

Поврзување со милениумците

Привлекувањето на милениумците е еден од најголемите предизвици со кои се соочува часовничарската индустрија денес, а “паметните часовници” се покажаа како еден од најефикасните начини да се стори тоа.

Hublot стави една нога во светот на поврзаните часовници со својот Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia (цена: $5,170). Наменет за фудбалските фанови, овој паметен часовник работи на оперативен систем од Google и меѓу другото, ќе вибрира секогаш кога ќе биде постигнат гол на Светското првенство во фудбал кое ќе се одржи ова лето во Русија.

Hublot Big Bang Referee 2018 FIFA World Cup Russia

Овој потег не е никаво изненадување, имајќи во предвид дека сестринскиот бренд на Hublot, TAG Heuer, “игра” во овој пазар веќе неколку години. TAG Heuer го искористи овогодинешниот Baselworld за да ја претстави новата верзија на моделот Connected Modular 45 Aston Martin Red Bull Racing Special Edition (цена: $1,850), кој работи на оперативен систем од Intel.

Комплексноста се соочува со женственоста

Високо-луксузните брендови од часовничарската индустрија почнаа релативно скоро да ја таргетираат женската популација, а на ова издание на Baselworld претставија некои модели со голема механичка комплексност. Посебно се издвојува моделот Reference 7150/250R-001 на женевскиот бренд Patek Philippe (цена: $83,900), со розево-златно куќиште и инкрустрирани дијаманти. Тука е и моделот Calibre 3 на Chanel од успешната едиција Boy.Friend (цена: $40,600-$51,400) кој го комбинира парискиот “шик” со елегантен, но комплексен механизам.

Patek Philippe Reference 7150/250R-001

Комплицирана креативност

Високо-комплексните рачни часовници се исто така присутни во изобилство на Baselworld 2018. Меѓу нив, Zenith го презентираше својот нов Defy Zero G (цена: $100,800), а Chopard го претстави L.U.C All-in-One (цена: $423,000).

Chopard L.U.C All-in-One

Сепак, најкомплексните креации се наоѓаат во посебниот оддел на Baselworld посветен на “Les Ateliers” (Работилниците), кој е домаќин на независните производители на часовници кои создаваат индивидуални модели и мали, лимитирани серии – со соодветно високи цени. Овие часовници се најчесто произведени од “ексцентриците” на индустријата и имаат генијални механизми, каков што е и случајот со моделот Louis Moinet Spacewalker (цена: $189,960), произведен во 12 парчиња, кој го ползува првиот “сателитски турбилон” во светот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.