• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, January 28, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

BBC за сечиј вкус – нова кампања на британскиот национален сервис

January 5, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Британскиот национален радио-телевизиски сервис BBC лансираше нова кампања во која го истакнува широкиот спектар на својата програма и канали, прилагодени за сечиј вкус.

Кампањата создадена in-house од страна на BBC Creative се фокусира на препознатливиот акроним на телевизијата (изведен од целосното име British Broadcasting Corporation), преработен да соодветствува на различните типови на програма, емисии и филмски остварувања кои ги нуди радио-телевизиската корпорација.

Имено, во кампањата среќаваме различни категории на програма именувани како “Bad Boy Charm”, “Barely Believable Cliffhangers”, “Backing Better Conservation”, “Brutal Battling Competitors”, “Beginning Brave Conversations”, “Brake Before Clutch”, “Ballsy Badass Characters” и слични, кои се проследени со сцени од соодветни емисии, серии и филмови, на крајот кулминирајќи во името на кампањата “Backing Brilliant Creativity” („Поддржувајќи брилијантна креативност“).

„Ова е приказ на опсегот и ширината на она што го сака нашата публика и што значи BBC за луѓето низ светот. Без разлика дали станува збор за драма, комедија, најнови вести – класични моменти, или свежи, нови емисии – за што и да се интересирате, постои BBC за сите нас,“ истакнува Керис Брајт, генерална директорка за потрошувачи во BBC, додавајќи дека: „Спотот ја отсликува различноста на нашата публика, нашиот талент и нашата програма и големата вредност што ја добива нашата публика од BBC“.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.