За време на Денот на вљубените, Burger King во Индија лансираше „дрска“ кампања во која мета беше нивниот најголем конкурент McDonald’s.
Рекламата го прикажува кловнот-маскота на McDonald’s, Роналд Мекдоналд, како седи сам на различни локации, при што во позадина оди меланхолична музика, ефективно презентирајќи го како тажна фигура.
Во спотот се посочува дека „Лошо е да се биде осамен. Особено на Денот на вљубените“, барајќи од гледачите да прикачат заедничко селфи со максотата.
Burger King го објави видеото на Твитер, заедно со пораката: „Го пронајдовме најосамениот човек во светот. Направете му друштво, направете слика или две, и ќе ви дадеме бесплатен Whopper за Денот на вљубените #LonelyNoMore.“
Кампањата беше создадена во соработка со адвертајзинг агенцијата Famous Inovations.
We’ve found the loneliest man in the world. And he’s been right in front of us the whole time. Go ahead give him company, take a picture or two, tag @burgerkingindia and we’ll give you a free Whopper this Valentine’s Day. #LonelyNoMore
.
.
.#valentineday #bemine #ContestAlert pic.twitter.com/eQGlXcESGo— BurgerKingIndia (@burgerkingindia) February 12, 2020