• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Брендовите имаат карактер и личност како и луѓето!

02/10/2017
in Во фокусот, Интервјуа, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Folker Wrage, сопственик на агенцијата Wrage/Antwort и поранешен CCO во агенцијата Havas Cirih (Швајцарија) ќе биде еден од предавачите на фестивалот на интегрирани комуникации KAKTUS 2017, кој ќе се одржи на 1 и 2 ноември во хотелот Crowne Plaza во Белград. По тој повод, Wrage зборува за брендовите, influencer маркетингот, како и дали и на кој начин инфлуенсерите денес го менуваат мислењето на луѓето.

Од психологија до креативен директор во маркетинг агенција. Во која мера студиите по психологија Ви помогнаа да заклучите што сака клиентот?

р е к л а м а


Психологијата секогаш помага. Многу ќе научите за перцепцијата и за тоа како луѓето ги обработуваат информациите, за желбите на луѓето, нивното однесување. Тоа е вредно знаење кога работате во огласувачката индустрија. Исто така, ми помага и да се фокусирам на она што им треба на луѓето и го сакаат. Во маркетингот можеме да бидеме успешни само ако ја разбереме психологијата на потрошувачите.

Зошто е подобро да се биде добар човек и како да се справите со “asshole” факторот? Што вие мислите за тоа?

Постои многу едноставен одговор на тоа: лошите луѓе секогаш создаваат повеќе штета отколку корист. А компаниите тоа се повеќе и повеќе го сфаќаат. Да се биде добра личност е клуч за долга и успешна кариера и за здрав и среќен професионален живот.  Веројатно никогаш нема да имеме свет без лоши луѓе. Но, се оди на подобро. Не во политиката, туку во корпоративниот свет.

Зошто брендовите мораат да се однесуваат како добри луѓе? Дали брендот е човек?


Тоа всушност не е нова идеја. Секогаш постоела желба на луѓето кои работат во маркетинг да го направат брендот пријател на потрошувачите. Но, тие и понатаму не успеваат и го третираат брендот како предмет, а не како човечко суштество. Луѓето сакаат да му веруваат на брендот, сакаат да имаат слични идеи, па дури и мислења. А ако ги погледнеме најуспешните брендови во светот, ќе видиме дека тоа е заедничко за сите нив. Имаат карактер, личност, исто како и луѓето.

Која е тајната на успешниот инфлуенсер? Што е она што е посебно кај него?  


Успешниот инфлуенсер е некој кој е страствен и добро информиран за одредена тема или област, но и кој е способен таа страст и знаење да ги презентира на многу интересен и релевантен начин. Инфлуенсерите можат да креираат содржина која другите луѓе ја сметаат корисна и забавна и нив ги следат, затоа што оваа содржина им дава одредена вредност на нивните животи.

Во која мера инфлуенсерот може да влијае на општата јавност за да го промени своето размислување?

Моментално инфлуенсерите се многу фокусирани на начинот на живот, производите, забавата… Дел од нив всушност, работат на тоа да го променат мислењето на луѓето за важните прашања. Меѓутоа, тој број е прилично мал. Но да, постојат луѓе кои тоа се обидуваат, а некои од нив се опасни и манипулативни луѓе и се обидуваат да влијаат на изборите, политиката во земјата, но и на другите важни економски и општествени прашања. Има и позитивни примери  се сеќавате на почетокот на Арапската пролет. Тие луѓе не ги нарекуваме инфлуенсери, но тоа се секако.

Што е иднината на influencer маркетингот? Како ја гледата идната соработка помеѓу брендовите и инфлуенсерите?

Influencer марктингот ќе има важна улога во областа на огласувањето во наредните години. Тоа ќе додаде кредибилитет на кампањите, ќе им помогне на малите брендови и бизниси да се огласуваат, ќе доведе до партнерство помеѓу брендовите и креаторите на содржина и ќе продолжи да се развива до точка каде што токму инфлуенсерите ќе им помагаат на брендовите да бидат поблиску до луѓето.

Што учесниците на фестивалот KAKTUS 2017 можат да очекуваат во текот на Вашата презентација и работилница?


Смеа, корисни информации и применливи примери. За време на работилницата, ќе се обидеме со заеднички сили да навлеземе подлабоко во суштината на influencer маркетингот и да дознаеме што можеме да направиме за брендовите и како да го направиме овај вид на маркетинг корисен за компаниите.

Повеќе информации за фестивалот KAKTUS пронајдете на сајтот:  www.kaktus.rs.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.