• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Британската организација за заштита на потрошувачи предупредува на бројни платени и лажни рецензии на производи

February 18, 2021
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пред да купите нови производи, а особено ако се работи за некои поскапи уреди, повеќето луѓе прво ќе проверат што мислат корисниците на интернет за тој уред.

Многумина ќе донесат одлука за купување врз основа на рецензиите од новинари, блогери и инфлуенсери или врз основа на коментарите на форуми и разни страници. Се поставува прашањето, колку денес може да им се верува на ваквите рецензии?

Според британската организација за заштита на потрошувачи Which?, треба да се биде многу внимателен кога се читаат ваквите рецензии и коментари, а дефинитивно се препорачува детална анализа и пребарување на неколку извори на рецензии пред да се донесе одлука за купување. Причината за тоа се лажните рецензии кои што се продаваат на интернет, а благодарение на нив може да се создаде погрешен впечаток за одредени производи. Лажните рецензии може да се купат поединечно по цена од 5 фунти за една рецензија, а продавачите кои сакаат да купат повеќе лажни рецензии одеднаш, имаат на располагање и пакети на лажни рецензии, кои се движат од 620 фунти за 50 рецензии, па дури до 8000 фунти за илјада лажни рецензиии.

р е к л а м а

Екипата од организацијата Which? пронашла десет страници на кои се продаваат такви лажни рецензии и предупредува дека станува збор за навистина голем проблем. Доколку потенцијалните купувачи наидат на само позитивни коментари за производот, јасно е како ќе помислат дека станува збор за вистински рецензии на задоволни корисници и многу поверојатно е да го купат тој производ. Но, после купувањето, може да има големо разочарување кога ќе сфатат дека не го добиле она што го сакале.

Исто така, претходните истражувања на истиот проблем укажуваа на бројни групи на Facebook во кои на рецензентите им се нудат пари или производи во замена за лажни рецензии, односно за позитивни рецензии. Facebook, но и eBay, се обидуваат да застанат на патот на ваквите групи и велат дека вложуваат голем напор да ги откријат и да реагираат на нив. Истото се тврди и во Amazon, кој е особено под лупа, затоа што токму на нивната страница се пишуваат рецензии, вклучувајќи и лажни рецензии на бројни производи.

Натали Хичинс од таа организација верува дека Амазон, како и другите онлајн платформи, не се залагаат доволно за да ги спречат лажните рецензенти и измамат потенцијалните клиенти. Со оглед на тоа што онлајн купувањето се зголеми уште од почетокот на пандемијата и сè повеќе луѓе се потпираат на информации од прва рака од интернет, потребни се дополнителни напори за разоткривање на ваквите измамници и заштита на купувачите.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.