• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, January 21, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Бургер Кинг доби нов бренд идентитет

January 11, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Американскиот бренд за брза храна Burger King го обнови својот визуелен идентитет, претставувајќи го своето прво ребрендирање после две децении.

Брендот се реши за минималистичко лого инспирирано од ретро брендингот на Бургер Кинг од 1969 година и 1994 година. Новото дводимензионално лого го вклучува името на брендот во средина (како „плескавица“), испишано со мат црвена боја, поставено помеѓу две мат жолти „лепчиња“. Од новото лого е отфрлено синото заокружување кое беше досега присутно во брендингот на компанијата.

Од Бургер Кинг истакнуваат дека новиот идентитет тежнее да ја претстави визијата на брендот за „вистинска, едноставна и вкусна“ селекција, без вештачки адитиви. Едноставноста истовремено ќе понуди и визуелна кохезија при огласувањето на дигиталните платформи.

„Новото минималистичко лого беспрекорно одговара на еволуцијата на брендот низ времето и оддава почит на наследството на брендот преку префинет дизајн кој е самоуверен, едноставен и забавен“, додаваат од компанијата.

Редизајнот вклучува нова палета на бои и нов фонт, соодветно именуван “Flame” („Пламен“), како рефлексија на „заокружените, смели и вкусни“ производи.

Креативната агенција која стои позади ребрендирањето е Jones Knowles Ritchie. Нивниот претставник Рафаел Абро посочува дека: “Дизајнот е една од најесенцијалните алатки при комуницирањето на тоа кои сме и кои се нашите вредности, истовремено играјќи витална улога во поттикнувањето на желбата за нашата храна, максимизирајќи го искуството на гостите. Сакавме да направиме дизајн кој ќе ги натера луѓето да копнеат по нашата храна, нејзината скараџиска перфекција и пред сé, нејзиниот вкус.”

Новиот бренд идентитет на Бургер Кинг ќе се најде на нивните пакувања, ресторани и менија, работнички униформи и онлајн маркетинг средства. Трансформацијата почнува уште веднаш, а се очекува да трае во следните неколку години за целосна имплементација на сите пазари и локации низ светот.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.