Италијанскиот производител на пијалаци Campari Group иницираше глобална медиска ревизија со цел да ја подобри ефикасноста и ефективноста на своите медиски инвестиции на светските пазари.
Ревизијата го вклучува медиското планирање и закуп на глобално ниво, стремејќи се кон консолидација на медиските активности на компанијата во насока на порационализирани операции и подобрени перформанси.
Campari Group може да се пофали со широко и разновидно портфолио од преку 50 брендови, опфаќајќи глобално познати алкохолни пијалаци, вина и безалкохолни аперитиви, како што се Aperol, Appleton Estate, Campari, SKYY Vodka, Wild Turkey, Grand Marnier и Espolón.
Под водство на новиот извршен директор Сајмон Хант, назначен во јануари 2025 година, Campari отпочна значително организациско реструктуирање. Компанијата планира да ја намали својата работна сила за околу 10 отсто и ги паузираше спојувањата и аквизициите за да се фокусира на оптимизирање на постојното портфолио на брендови.
Актуелен глобален медиски партнер на Campari е агенциската мрежа GroupM (дел од WPP), која го доби договорот во 2017 година.