На меѓународниот фестивал на креативноста Cannes Lions, прогласени се добитниите на наградите во категориите Film Craft, Digital Craft, Industry Craft, Enterteinment, Entertainment Lions for music и Entertainment Lions for sport
Серијата од пет видео снимки за кампањата The Truth Is Worth It, која агенцијата Final Cut од Њујорк ги креираше за Њујорк Тајм, доби Гранд При во категоријата Film Craft.
Агенцијата Virtue од Копенхаген освои Гран При во категоријата Digital Craft за дигиталната колекција облека adDress the future, која е реализирана за скандинавскиот малопродажен ланец Carlings.
Гранд При во категоријата Industry Craft освои агенцијата Momentum Worldwide од Њујорк за проектот Just Do It HQ at The Church креиран за Најк.
Во категоријата Entertainment, Гранд При освои агенцијата UM Studios од Њујорк за филмот 5B реализиран за Johnson&Johnson.
Доделени се две Гранд При награди во категоријата Entertainment Lions for Music за видеото Childish Gambino This Is America на продукциската куќа DoomsDay Entertainment од Анџелес и видеото Bluesman, Baco exu do blues на дигиталната агенција Akqa од Сао Паоло.
Во новата фестивалска категорија Entertainment Lions for Sport, Гранд При освои агенцијата Wieden +Kennedy Портланд за кампањата на Најк- Dream Crazy.
https://www.youtube.com/watch?v=Fq2CvmgoO7I