• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Cannes Lions оствари партнерство со Deloitte за промоција на одржливиот развој

11/06/2019
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Cannes Lions, најголемиот светски настан посветен на индустријата на креативни комуникации, соопшти дека потпиша партнерство со мултинационалната компанија за бизнис услуги Deloitte во насока на подобрување на еколошката одржливост на фестивалот.

„Климатските промени претставуваат глобална криза, а маркетерите и огласувачите имаат уникатна позиција за подигнување на свеста и поттикнување на акција како што другите не можат. Cannes Lions платтформа која ги обединува најдобрите креативни умови во светот и ги поттикнува да ја прифатат одржливоста со цел да се обезбеди подобра иднина за нашиот свет. Ние одиме еден чекор понатаму од само подигнување на веста до организирање на дискусии кои ќе создаваат конкретни акции во нашата индустрија. Ние сме среќни што ќе соработуваме со Deloitte Digital во насока на подигнување на свеста за нашата лична улога во намалуваето на импактот врз климатските промени,“  истакна претседателот на Cannes Lions, Филип Томас.

р е к л а м а

Како прв чекор за овогодишното издание на фестивалот, Deloitte ќе обезбеди Closca стаклени шишиња за вода за сите учесници на Cannes Lions со ексклузивен дизајн без видливо брендирање, со цел да го поттикне нивното користење на долг рок после завршувањето на фестивалот. Според проценките, овој чекор ќе го заштити океанот од 150,000 пластични шишиња за една употреба, значително намалувајќи ги емисиите на стакленички гасови кои се ослободуваат при распаѓањето на пластичните шишиња.

Станици за полнење на стаклените шишиња со вода ќе бидат поставени низ избраните фестивалски локации, а учесниците ќе можат лесно да ја најдат најблиската станица преку мобилната апликација на Closca. Учесниците исто така се охрабруваат да споделуваат релевантни фотографии, видеа и приказни на социјалните медиуми со хаштагот #mylastplasticbottle.

Понатаму, торбите за учесниците на фестивалот ќе бидат целосно изработени од биоразградливи материјали и ќе им бидат доделени без никакви хартиени материјали внатре. На фестивалот ќе бидат употребувани чаши и картони за вода изработени од рециклирана хартија. Онаа пластика кој пак ќе биде употребена, потоа ќе  се рециклира од страна на хотелот Carlton, кој има Green Globe сетификат веќе осум години. Фестивалот соработува и со градот Кан со цел еколошките иницијативи кои ги превзема градот да бидат инкорпорирани и во рамки на Фестивалот.

Со цел да се обезбеди соодветен простор за дискутирање на влијанието од климатските промени и решенијата за целите за одржлив развој, Deloitte Digital се здружи со SAP, Qualtrics, Freuds и Project Everyone, со цел да ја изградат „The Goals House“. Се работи за локација изградена од природни и биоразградливи материјали која ќе послужи како место за состануање на лидерите во Кан да дискутираат на теми поврзани со одржливиот развој.

„Deloitte и сите поддржувачи на The Goals House веруваат дека креативната заедница има уникатна можност да го искористи својот колективен глас за обезбедување на подобра иднина. The Goals House е средина ослободена од логоа каде индустријата може да се состанува со цел да ја фокусираат својата креативна моќ да се поддржат глобалните цели за оддржливост,“ истакна Алисија Хач, генерален маркетинг директор на Deloitte Digital.

Овогодишната иницијатива доаѓа една година откако фестивалот ја претстави наградата Sustainable Development Goals Lions (SDG), со која се наградуваат кампањи кои ја искористуваат креативноста за да имаат позитивен импакт врз свето. Пријавените кампањи во категоријата мора да демонстрираат како тие придонесуваат кон Агендата за оддржлив развој до 2030 година на Обединетите Нации. Фестивалот ги донираше финансиите од пријавените кампањи на победникот Palau Pledge , со цел негова поддршка за понатамошен развој и имплементација на проектот. Овогодишниот победник ќе биде прогласен на 21 јуни на завршната наградна церемонија на Фестивалот.

Овогодишните учесниците во Young Lions натпреварот исто така ќе имаат задача да решаваат предизвици поврзани со целите за одржлив развој. Дополнително, второто издание на Хакатонот на Cannes Lions, „Промена за подобро“, ќе биде реализиран во соработка со Earth Day Network и глобалната научна иницијативе Earth Challenge 2020. Креативците и технолозите од ширум светот се повикани да се соочат со најголемите  еколошки проблеми со кои се соочува светот: квалитет на воздух, квалитет на вода, биодиверзитет, загадување и човечко здравје. Победничката идеја ќе биде финансирана од Amazon за реализација на предвидените идеи.

На Фестивалот ќе можат да се слушнат и некои од најпочитуваните експерти во светот кога е во прашање одржливиот развој, како што се: Дејвид М. Бизли, извршен директор на World Food Programme; Ливија Фирт, соосновач и кретивен директор на Eco-Age и основач на Green Carpet Challenge; и Џон Совен, извршен директор на Greenpeace UK. Додека пак брендовите P&G, Mars Inc. и The Body Shop ќе истражуваат како брендовите можат да бидат движечка сила за подобра иднина.

Повеќе информации за активнстите кои Cannes Lions ги превзема и ги поттикнува во насока на одржливиот развој можете да прочитате на следниот линк: www.canneslions.com/about/good.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.