Данската мултинационална пивара Carlsberg Group ја назначи iProspect, дел од групацијата Dentsu, за своја нова глобална медиска агенција одговорна за реализација на огласувачките и маркетинг кампањи на компанијата на сите светски пазари.
Од Carlsberg велат дека iProspect се издвоила во рамки на опсежниот процес на евалуација како јасен избор поради нивните стратегиски способности, креативното размислување, иновативниот и базиран на податоци пристап кон медиското планирање и импресивното досие на успех.
Процесот на транзиција е веќе во тек, а почнувајќи од јануари 2024 година, iProspect ќе ја преземе целосната одговорност за севкупното планирање и закуп на медиумски простор за Carlsberg Group.
„Ние сме воодушевени што ја избравме iProspect за наш глобален медиски партнер. Нивниот сеопфатен, креативен и иновативен пристап, во комбинација со нивниот опсег на врвни алатки и стратегии, нѐ убедија дека тие се идеален избор да го предводат нашиот маркетинг и нашите брендови до нови височини. Ние сме желни да соработуваме тесно со iProspect и да ја искористиме нивната експертиза за да ги постигнеме нашите цели“ – истакнува генералниот комерцијален директор на Carlsberg Group, Сорен Бринк.
Со поддршката на iProspect, Carlsberg има за цел да воспостави интегрирана медиумска стратегија и да спроведе влијателни кампањи кои резонираат кај потрошувачите, осигурувајќи дека нивните брендови остануваат релевантни и влијателни на сите пазари на Групацијата.
Вкупната вредност на глобалниот медиски акаунт на Carlsberg Group се проценува на околу 229 милиони долари.