Home » Во фокусот » Кока Кола ги обединува оригиналното пакување и Zero Sugar пакувањето

Кока Кола ги обединува оригиналното пакување и Zero Sugar пакувањето

Кока Кола го обедини дизајнот на пакувањето на својата Zero Sugar верзија со оригиналната Coca-Cola во Велика Британија, во обид да поттикне што повеќе луѓе да ја испробаат поздравата варијанта.

Црната амбалажа на Zero Sugar ќе биде заменета со препознатливата црвена боја на оригиналниот бренд, на тој начин, повикувајќи повеќе потрошувачи да ги променат своите навики.

Кока-кола ја промовира оваа одлука со телевизиска кампања од 5 милиони фунти наречена One Way or Another и дистрибуција на седум милиони лименки како дел од кампањата.

Секоја верзија сега ќе се разликува во различни капачиња за да не дојде до забуна меѓу потрошувачите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365