• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Кока Кола ги повикува потрошувачите да бидат креатори на визуелните решенија на овај светски бренд

03/04/2018
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Сепак, малку е веројатно дека Кока Кола целосно може да ја прекине соработката со агенциите во корист на реациите на потрошувачите

Најновот експеримент на Coca-Cola со издавање кратки дизајнерски брифови за цел свет, ги илустрира плановите на компанијата да направи промена од имиџот на чисто “традиционален огласувач”, затоа што во рамките на овие експерименти, брендот како ко-креатори ги зема самите потрошувачите, а не агенциите, пишува TheDrum.

р е к л а м а

Директорот за дигитал на Кока Кола, Дејвид Годсман, во својот говор на Adobe самитот призна дека дигитално поврзаниот свет е “малку непознат за” овој бренд. Сепак, пред 12 месеци, компанијата започна петгодишна програма за дигитална трансформација, истакнувајќи четири клучни области: операции, бизнис, култура и искуства.

Од овие категории, Кока Кола во моментов во голема мера се потпира токму на искуството, што е евидентно од барањата на Годсман нивните “традиционални маркетинг стручњаци да станат креатори на искуства”, и неговото инсистирање дека фановите на Кока Кола се клучни за нивната стратегија за создавање на содржина.

“Дигиталната комуникација ни овозможува создавање унифицирани искуства кои, без оглед на јазикот или место во светот, помагаат да ги поврземе”, вели Годсман и додава: “Дигиталното им овозможува на креаторите активно да учествуваат и со нас заеднички да создаваат искуства кои ќе ги донесеме на пазарот. Светот веќе не го гледаме како место каде ќе продолжиме да работиме како традиционален огласувач “.

Потпретседателот за глобален дизајн на Кока Кола, Џејмс Сомервил, претстави еден од првите чекори во оваа стратегија за вклучување на потрошувачите како креатори. Coke x Adobe x You, кој тивко започна во октомври минатата година на социјалните медиуми, содржеше краток бриф со повик за сите корисници на интернет, кој гласел: “Направете уметничко дело кое ја слави Кока Кола, спортот, движењето, силата и единството , користејќи ја алатката Adobe Creative Cloud.”

“Помисливме:” Што ќе се случи ако едноставно им дадеме на дизајнерите од целиот свет три или четири едноставни алатки и краток бриф – толку краток што можете и да го твитнете? “објаснува Сомервил.

Досега проектот резултираше со 900 поднесени трудови, од фантастични, забавни анимации до педантни, рачно изработени илустрации. На сите дизајнери им беше кажано дека треба да го користат црвениот круг Кока Кола, а проектот е дел од кампањата за Олимпијадата во Токио 2020.

“Ако ги погледнете овие страници, ќе видите ентузијазам за работа на нашите производи и нашиот бренд”, вели Сомервил. “За нас, овие 900 пријави се само почеток на нашето патување”.

Сепак, малку е веројатно дека Кока-Кола целосно ќе ги прекине своите врски со креативните агенции во корист на креациите на потрошувачите. Сомервил истакна дека “ги сакаме нашите агенциски, имаме потреба од нив”, но исто така дека сакаат да ги откријат “скриените скапоцени камења’. Со тоа тој мисли на фриленсерите, графичките дизајнери кои имаат вирален успех или “некој што работи во Старбакс и моментално е на својот лаптоп.”

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.