• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

CreativeVoice: Василије Ќорлука (Публицис Групација)

13/12/2018
in #M365Voice, Интервјуа
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
Василије Ќорлука, Главен Креативен Директор за Адриатик регионот

М365: Што е она што ќе Ви остане во сеќавање од 2018 година а е поврзано со работата на Вашата агенција?

Можам со задоволство да кажам дека изминатата година за Публицис Групацијата во Македонија беше успешна од неколку различни аспекти. Издвојувавме неколки важни  pitch победи во Македонија и како и во поширокиот регион. Креативно, реализиравме повеќе големи и впечаливи кампањи за нашите клиенти, како лансирањето на новата бренд платформа на Телеком на почетоткот на годината, кампањите за Скопско и Скопско Smooth, новата имиџ комуникација за Стопанска банка, новогодишната кампања за Кока Кола за неколку различни пазари, и десетици други проекти. Посебно ми остана во сеќавање супер интересната кампања за ЕВН Македонија за електронско плаќање на сметките со Весна Бејби и со неколу други препознатливи лица, која ја креираше тимот на Публицис. Освен ова, оваа година десетина талентирани, мотивирани, млади луѓе го засилија нашиот тим на различни позиции и не освежија со нова енергија. И она што е најважно, деловните резултати на нашите клиенти се позитивни, што ми дава оптимизам дека и во наредната година ќе имаме можност да направиме уште повеќе.

М365: Како ја оценувате работата на домашните креативни агенции? Кои кампањи од конкурентските агенции ви оставија позитивен впечаток?

р е к л а м а

Како една од водечките агенции во Македонија, која си ги одмерува силите и пошироко во регионот, јас искрено се радувам на конкуренцијата, затоа што само низ здрава конкуренција целиот пазар се придвижува нагоре. Ова важи и од аспект на луѓе и таленти, и од аспект на амбиции и стандарди на клиентите, како и за продукциските вредности и буџети, дигиталните иновации итн. Морам да признаам дека во Македонија на овој план има уште доста простор за напредок. Не гледам доволно критична маса на креативно квалитетни проекти кои ќе направат позитивна спирала, како што тоа се случува на некои други пазари. Можеби причината е што целосно како општество и како економија, поминуваме низ една долготрајна криза во последниот период. Но тоа секако не е оправдување. Како кампањи кои посебно ми оставија позитивен впечаток би ги издвоил неколкуте кампањи за Уницеф, како минатогодишното вирално видео во кое лице со Даунов синдром ги опслужуваше луѓето во аптека, последната  кампањата Зборовите имаат тежина со децата актери како и спотот со мајката и синот. За сите нив сум слушнал позитивни впечатоци од луѓе надвор од нашата индустрија, пријатели, роднини, што е секогаш најдобар барометар за успешноста на една комуникација.

М365: Кои светски кампањи од 2018 година го привлекоа Вашето внимание?

Во светот, 2018 ја одбележаа два тренда кои се актуални последните неколку години – се поголемото вклучувањето на брендовите во решавањето на актуелните социјални и општествени проблеми, како и незапирливиот напредок на технологијата на многу полиња. Па така, меѓу канските победници имаше многу „социјално ангажирани” кампањи од некои од водечките светски брендови како Today at Apple, Trash Isles, Nature Represented, Palau Pledge, Blood Normal, The Talk на P&G, бразилскиот Corruption detector, This Coke is a Fanta и многу други. Од технолошките решенија одлични беа JFK Unsilenced, My Line, Snaptivity, итн. Мени лично многу ме бендиса It’s a Tide ad, која го одбележа овогодинешниот Супербол и која покажа дека и во „традиционалните” канали како телевизија, се уште може да се направи креативна, интересна и ефектна кампања која ќе донесе мерливи резултати. Се работи за голем, „традиционален” клиент и не многу „секси” категорија на производ (прашок за перење), но одличната идеја (после минатогодишната The Stain, за истиот клиент) и уште подобрата реализација, ја направи кампањата  вистински хит на годината. Инаку, најмногу ме насмеа  Gene Project (DNA test) за Marmite, бренд со одлична стратегија и комуникација години наназад, кој уште еднаш успеа да се надмине себе си со оваа кампања.

М365: Кои се Вашите желби за нашата креативна индустрија во годината што претстои….што би им порачале на Вашите колеги?

Агенциите се дел од пошироката креативна индустрија – посакувам да се гледаме помалку издвоени од останатите креативни индустрии кај нас. Да реализираме повеќе проекти базирани на „ремикс” на идеи и знаења со креативците од другите сфери – архитекти, дизајнери, музичари, програмери, стартапи, фриленсери, итн.  Да бидеме центар на еден поширок креативен еко-систем. Само така ќе ни се отвори можнот да излеземе од рамките на традиционалниот агенциски модел и да ги следиме модерните барања на клиентите и на публиката. Само така ќе успееме да ја провлечеме следната генерација млади, талентирани, креативци.

Второ што го посакувам е да преземеме поголема одговорност за општеството во кој живееме – да бидеме помалку цинични и да засукаме ракави и нешто да направиме. Нешто да смениме. Да го искористиме нашиот талент и знаење, нашите идеи, пристапот до клиентите и контактите со медиумите, за да решиме барем некои од долгата листа на проблеми, кои секојдневно ни пречат, на нас, на нашите деца, на нашите роднини и комшии.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.