• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, March 24, 2023
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Да се биде во мрежа

08/07/2014
in Во фокусот, Колумни
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Тодор Стојчевски, сопственик на Агенцијата за односи со јавност Чептер 4 – Македонија

Светот сè повеќе се глобализира. Се вмрежува. Се зголемува нивото на трансакции меѓу луѓето, меѓу луѓето и машините, меѓу машините и машините. Многу е лесно да се добие информација за случувањата на другиот крај на планетата. Уште полесно е да се стапи во контакт со некој познат или непознат кој живее на илјадници километри подалеку од Вас. Лесно е да тргнете наутро и да стигнете навечер на дестинација за која порано само сте сонувале. Уште полесно е да пратите порака од еден до друг апарат (од Вашиот уред до машината на друг човек) и да размените информација.

Главна улога во глобализацијата на информациите и нивно ставање на агендата кај секој поединец, со користење на придобивките на технологијата, освен медиумите имаат и агенциите за односи со јавност и маркетинг агенциите. Посебно, оваа улога успешно ја реализираат агенциите со раширена мрежа на функционирање во повеќе држави (пр: http://chapter4.mk/), дури и на различни континенти. Затоа што, соработката со агенции кои имаат развиена регионална или меѓународна мрежа на функционирање нуди многу предности.

Chapter4 offices
Мрежата на агенцијата Chapter 4

Да почнеме со најтехничкото прашање – администрацијата. Буквално, клиентот во соработка со ваков тип агенција, потпишува само еден договор за сите држави каде што сака да биде застапуван. Клиентот зборува со еден претставник на Агенцијата, кој е „глас“ и „уво“ на сите свои колеги од други држави, за да ги сослуша барањата и потребите на клиентот, но и да ги пренесе идеите и плановите на Агенцијата.

Олеснување постои и во процесот на плаќање. Имено, клиентот ѝ плаќа на канцеларијата која ја договорила соработката, а потоа внатрешно, Агенцијата во секоја држава го добива она што го заработила. Значи, плаќање е поедноставено и се прави само кон една сметка.

Во составувањето на стратегијата за настапување на одредени пазари учествуваат сите колеги од Агенцијата, иако физички се наоѓаат во различни држави. Интерно, колегите од разни земји прават „бура на идеи“ за ист клиент. Значи, не brainstorming само меѓу колегите во една канцеларија и во исто опкружување, туку на меѓународно ниво, што носи свежи идеи и размислувања. Потоа, лесно е глобалната мисла да ја локализирате согласно потребите на пазарот.

Предност во овој вид здружување и соработка е и креативноста. Многу луѓе – различно размислуваат и нудат решенија кои, честопати, одлично се прифатени од клиентите. Низ размената на идеи, се дефинираат алатки, проекти, настани и медиумска стратегија за унифициран, но многу креативен, настап на пазарите.

 Освен креативноста, која секако не зависи од физичкиот број на лица кои учествуваат во процесот, Агенцијата со раширена мрежа канцеларии овозможува и синергија меѓу клиентитеод различни држави. Имено, се овозможува нивна соработка каде Агенцијата се јавува како конекција, поврзувач на потребите и услугите на различните клиенти. Секако, станува збор за паметна употреба на информациите (smart date) во меѓусебна корист на клиентите.

Брзината на активирање на тимовите во регионот каде што работи Агенцијата е одлична предност за клиентот. Доколку имате постоечки клиент во една држава, тогаш останатите канцеларии и колегите од другите земји тоа го дознаваат и лесно се вклучуваат во процесот на соработка за локалниот пазар. Исто така, многу лесно може да се активира тимот во одредена земја кој веќе е „влезен во штосот“ на соработка.

Регионалниот пристап во работењето овозможува и предност при менаџирање со информациите, односно сите промени на државно ниво кои се однесуваат за одредена индустрија, колегите ги споделуваат меѓу себе во интерес на клиентот(country insights). Клиентот многу лесно и брзо, без дополнителни трошоци и оптоварувања, добива информации за другите пазари.

Доколку работите со Агенција со раширена мрежа, тогаш лесно е да се „контролираат“ клучните пораки што ги праќате до целната јавност. Клиентот ја следи реализацијата на решенијата од една позиција и ги сублимира ефектите од кампањата во различните држави.

Лесно и брзо се координираат проектите што течат во повеќе држави. Притоа, клиентот заштедува време, енергија, пари. Заштедува време на телефонски јавувања, не губи време и енергија во преводи на документи, заштедува пари оти не мора да патува во секоја држава посебно.

Затоа што Светот е глобално село, а државните граници веќе се претесни и го ограничуваат бизнисот. Во денешницава и со овој степен на развој на комуникациите, повеќе од неопходно е да се биде дел од „глобалното село“. Токму тоа го нуди соработката со агенциите што имаат раширена мрежа на функционирање во повеќе држави.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • About (English)

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT