• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Дали сте глупави?“ – прашува брендот на овесно млеко Oatly

February 18, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Шведскиот бренд за производи од овес Oatly се спротивставува на Европскиот Парламент преку дигитална кампања која има за цел да ги спречи потенцијалните регулаторни рестрикции наменети за пакувањата на производи од растително потекло.

Централниот спот на кампањата прикажува припадници на јавноста кои се обидуваат да разликуваат помеѓу производи од природно млеко и од растително потекло, само врз база на нивното пакување. На крајот, откако сите испитаници ќе погодат точно за миг, рекламата заклучува: „Испаѓа дека луѓето не се глупави“.

Потоа гледачите се пренасучуваат кон линк до петиција против намерата на Европскиот парламент да донесе законски измени (амандман 171) со кои би можеле да се забранат фрази како „без млеко“ и „кремасто“ на пакувања за пијалоци од растително потекло, под оправдување дека се „заблудувачки“.

р е к л а м а

Во друга реклама од кампањата, Oatly пред испитаниците се обидува да ја илустрира непрактичноста на нивниот производ во други форми на пакувања, како кофи и спрејови, со цел да ја докаже поенатата дека ако пакувањето изгледа како она за природно млеко, тоа сепак не значи дека брендот се обидува да ги измами љубителите на млеко.

Како дел од кампањата беше лансиран и онлајн тест за „глупавост“, во кој потрошувачите можат да ја тестираат својата способност да разликуваат помеѓу производи од млеко и од растително потекло.

Кампањата е создадена in-house, под водство на креативниот директор на Oatly, Мајкл Ли.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.