Home » Во фокусот » DAZN брендираше цела метро станица во Милано

DAZN брендираше цела метро станица во Милано

Спортскиот стриминг сервис DAZN брендираше цела метро станица во непосредна близина на историскиот стадион Сан Сиро во Милано, Италија. Трансформацијата на станицата ќе им понуди на навивачите уникатно и реалистично искуство кое ќе ги впие во фудбалскиот свет, преку 1250 квадратни метри на оригинални фотографии и тродимензионални графики.

Кампањата е дело на креативниот тим на DAZN, предводен од креативните директори Роберто Џардинели и Мимо де Мусо, во соработка со агенцијата The Big Now + MKTG, дел од мрежата на Dentsu Aegis, и извршниот креативен директор Марко Пејрано.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365