• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Дебата: AdWords или платени реклами на социјални мрежи?

19/08/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

goat_fighting-horns-150x150.jpg-900x514

Неколку или повеќе години луѓето кои работат маркетинг се помалку збунети со оваа дебата. Кога стартуваа социјалните медиуми се отворија дебати за истражувањата наспроти социјалните медиуми. Кога е-маил направи “камбек“ вниманието се сврти кон содржинскиот наспроти е-маил маркетингот.

Денес дебатата се однесува на платените реклами на социјалните медиуми наспроти AdWords или влог за оптимизација на клучни зборови. Ова е бесцелна дискусија, зошто засебно и двете опции носат различни бенефити кои го водат напред вашиот бизнис.

р е к л а м а

AdWords рекламите и адовите за Социјални медиуми генерираат различни резултати
Ова го откривме кога пристапивме до една објава која се однесуваше на митовите за SEO оптимизација. Оваа алатка помага да се прочита намерата на корисникот. Што значи, кога корисниците пристапуваат на Google, тие активно пребаруваат нешто: да купат производ, да споредат цени, да пронајдат маркет во близина на нивното место на живеење и сл. Тоа се луѓе кои решиле во моментот да купат нешто. Со фокус кон високо квалитетни пораки може да ја таргетирата посакуваната целна публика. Целта е на крај да ги поттикнете да ја направат конечната одлука. т.е да го купат вашиот производ или услуга.
Откако луѓето ги користат социјалните мрежи нештата станаа различни. Не размислуваат за ништо специфично и впрочем не ни планираат да купат нешто. Тие само истражуваат. Што значи дека, треба да го искористите моментот и со помош на платените реклами да го привлечете нивното внимание.

На вашиот бизнис му се потребни двата типови рекламирање
Оние што се решителни и сакаат да купат нешто, ќе го купат. Но што со луѓето кои се нерешителни?

Се разбира во моментот не, но ние може да ги убедиме во иднина да купат.
Платените реклами колку сакате може да ги игнорирате. Но конкуренцијата “работи на случајот“ и со реклами прави енормни продажби. Па, не е ни чудно ако ги земе и вашите потрошувачи. Следете ги модерните трендови за продажба и активирајте се со кампањи на социјалните медиуми.

PPC (плати по клик) во 2016: излегува на сцена со двостран пристап
Со зголемениот интерес за рекламирање на социјалните медиуми PPC го прошири својот таргет при купување. Се вклучува во последната фаза: кога корисникот се одлучува да купи. Па нивната модерна стратегија најпрво прибира информации за социјалните огласувања и за рекламите со користење на клучни зборови.

Запаметете ги клучинте поенти како овие два адвертајзинг пристапи може да ги користите за Вашиот бренд:

1. Рекламирање на социјални медиуми
Претставување на вашиот бренд пред новите потенцијални клиенти и давање насока во процесот на купување.
2. AdWords (спонзорирање на клучни зборови)
Таргетирање на корисниците кои се решиле да купат некаков производ и продажбата да ја затворат веднаш.

Како што кажавме побројни се оние кои имаат помала намера да купат. Значи, потребно е поголемо ангажирање за да ги убедиме да купат. Во ваков случај, победници се оние кои инвестираат во платена реклама зошто ги поттикнуваат корисниците да го променат своето мислење и намери.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.