Home » Во фокусот » Делта Холдинг со нов визуелен идентитет

Делта Холдинг со нов визуелен идентитет

Еден од најголемите холдинзи во регионот Делта Холдинг од Србија, од пред неколку дена го претстави својот нов визуелен идентитет и слоган – Creating Business.

Белградската креативна агенција Coba & Associates го дизајнираше логотипот за Делта Холдинг и поедините членки кои ќе бидат користени во прикажувањето на сите останти елементи на корпоративниот идентитет на холдингот.

Delta-logo-FINAL

Новите логотипи на Делта Холдинг и членките, како и придружните графички елемнти, ја карактеризираат виталноста и стабилноста и современата, чиста и јасна форма, изразена во ведри бои.

Уверени сме дека ваквиот визуелен идентитет на вистински начин на јавноста и ја пренесува сликата за компанијата која е заснована на цврста визија и традиција, која е истовремено спремна да се менува во склад со времето во кое што работи. Делта и понатаму во своите темелни вредности има цел да остварува најголеми достигнувања, да биде етична и иновативна, но пред се да води сметка за своите луѓе“, порачуваат од Делта Холдинг.

Извор: MarketingMreza

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365