На 22 јуни во Ботаничката градина „Јевремовац“ во Белград се одржа шестото доделување на наградите за маркетиншка ефективност Effie за српскиот пазар. Во присуство на повеќе од 250 гости беа прогласени годинешните освојувачи на престижни трофеи, а за Effie Serbia ова беше една од најуспешните сезони, имајќи предвид дека дури петнаесет кампањи се пласираа во финалето на националниот натпревар.
По два круга на жирирање, одлуката на Одборот за бодување и верификацијата од глобалната канцеларија на Effie Awards, на церемонијата беа доделени вкупно 8 награди – 3 сребрени и 5 бронзени трофеи.
Овогодинешни добитници на сребрена награда се:
Категорија: Non-Profit
Кампања: „KAKO SI? Ali STVARNO.“
Клиент: UNICEF Srbija
Бренд: UNICEF Srbija
Главна агенција: Ovation Belgrade
Категорија: Small Budgets – Non-Profit, Products & Services (Budget Eligibility – Up to 2,5 Million Dinars)
Кампања: „ZAKAZALI SMO“
Клиент: Centar Srce
Бренд: Centar Srce
Главна агенција: Ovation Belgrade
Партнерска агенција: Homepage
Категорија: Sustained Success – Non-Profit, Products & Services
Кампања: „KNJAZ MILOŠ – PONOS KOMUNIKACIONA PLATFORMA“
Клиент: Knjaz Miloš
Бренд: Knjaz Miloš
Главна агенција: Leo Burnett (Belgrade)
Партнерски агенции: OMD Srbija, Media Plus, Webtise
Овогодинешни добитници на бронзена награда се:
Категорија: Beverages (Alcohol)
Кампања: „ZAJEČARSKO – ZA SVE ONO ŠTO NAS SPAJA“
Клиент: Heineken Srbija
Бренд: Zaječarsko pivo
Главна агенција: Leo Burnett (Belgrade)
Партнерски агенции: Bad Rabbit, Dentsu Srbija
Категорија: Internet & Telecom
Кампања: „DOBAR START“
Клиент: A1 Serbia
Бренд: Dobar START
Главна агенција: Leo Burnett (Belgrade)
Партнерски агенции: Baš Čelik, OMD Srbija, Fullhouse Ogilvy
Категорија: Food & Snacks & Desserts
Кампања: „CLIPSY RISPEKT“
Клиент: Marbo Product
Бренд: Clipsy
Главни агенции: Ovation Belgrade, LUNA TBWA Beograd
Партнерска агенција: OMD Srbija
Категорија: Sustained Success – Non-Profit, Products & Services
Кампања: „INSTA GRAND “SAMO UŽIVAJ”“
Клиент: Atlantic Grand
Бренд: Insta Grand
Главна агенција: Popular Communications
Партнерски агенции: NN Media, Pro Media Group Zagreb, Balkan Tube
Категорија: Social Media/Influencer Marketing
Кампања: „JEDNAKOST DOLAZI IZ KUĆE“
Клиент: Bambi
Бренд: Plazma
Главна агенција: Communis
Партнерски агенции: Universal Media Srbija, Represent Communications
Меѓународното здружение за маркетиншки комуникации IAA Srbija го организира овој престижен натпревар од 2017 година. Србија е една од 55-те земји каде што се спроведува.
„Оваа сезона на Effie ќе остане запаметена како една од најуспешните од почетокот на организацијата, пред се имајќи го предвид квалитетот на пристигнатите апликации, но и разновидноста на брендовите кои се натпреваруваа. Да не заборавиме дека Effie во Србија има релативно кратка историја во споредба со земјите кои нè опкружуваат и пошироко, и дека во овој период многу работи се иницираа и постигнаа. Тука најмногу се осврнувам на нашата заложба за пазарна едукација и промоција на Фестивалот. Им честитам на добитниците на трофеи, но и на другите натпреварувачи за учеството“ – изјави Јелена Ивановиќ, извршен директор на IAA Srbija.
Посебна благодарност за реализацијата на овогодинешната програма, организаторот им должи на спонзорите и партнерите: Carlsberg Srbija, Heineken, SBB, Henkel, A1 Srbija, Mercator S, Erste Bank, McDonald’s, UniCredit Bank, Coca-Cola, Rosa, Philip Morris, Luna TBWA, OMD, McCann, Ovation BBDO, New Moment New Ideas Company, UM Beograd, Publicis Group, Mindshare, EssenceMediacom, Wawemaker, Cheil Centrade Adriatic, Direct Media United Solutions, Orange Studio, Method Agency, Ipsos, Advertiser Serbia, InStore, AdriaMedia Group, Alma Quatrro, Vinarija „Deurić”.