• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 20, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Double Down Finger licking moment во KFC Германија

14/11/2017
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Додека во Америка со Бургерите главно се таргетираат мажите, секогаш се смета како луда идејата да се таргетираат “Hard Core Burgers Lovers’’ во Германија со специфичен Бургер со кој особено се таргетира машката популација. KFC Германија сака да го смени тоа со лансирање на limited edition сендвич именуван Double Down и составен од сланина и сос и два пилешки филети кои го заменуваат лебот.

Со целосен фокус на новиот сендвич се истакнува неговата USP (Unique Selling Proposition): двата пилешки филети кои го заменуваат лебот и го прават Double Down сендвичот уникатен. Double Down сендвичот е претставен како Херој во рекламата бидејќи не` спасува кога сме гладни.

Branding:

Првата цел е да се остави брендираниот сендвич Double Down да ги создаде своите уникатни асоцијации и затоа е само “slightly’’ подржан од корпоративниот бренд KFC кој што служи како ‘’token endorser’’ во случајов и се наоѓа најгоре десно во рекламата. Специјалните промоции треба да бидат промовирани на посебен начин.

Другата цел во оваа реклама е да се избегне ‘’over branding’’ од различни причини. Како што веќе напоменавне корпоративниот бренд KFC стои десно горе во целата реклама и има улога на token endorser и е малку видлив и со тоа му ја дава целата моќ на Double Down сендвичот. Визуалниот чекан (The Visual Hammer) oд полковникот Сандерс (The Colonel Sanders) е етаблиран чекор по чекор се до самиот крај на рекламата од различни причини. Полковникот Сандерс не е многу познат во Германија и секако стратегиски е подобро да се развие прво желбата (building desire) за Double Down сендвичот, па потоа да се поврзи со KFC кој што има улога на strong endorsement strategy на крајот на рекламата. Со тоа исто се избегнува конфузија со Burger King и Mcdonalds правејќи чиста слика дека Double Down сендвичот е од KFC.

 Associations : Basic instincts for food

Двете лица почнуваат дијалози ‘’ глад’’ ‘’глад’’ ‘’месо месо’’ ( Hunger Hunger, Fleish Fleish) и со тоа се будат асоцијации од каменото време кога луѓето главно се хранеле со месо ловејќи животни. Со евокација на овие асоцијации ние ги будиме првичните инстикти (primal instincts for food) кои што се длабоко вкоренети во потсвесниот ум и при еволуцијата на човекот останале исти.

Bromance :

Рекламата исто има за цел да ги зајакне асоцијациите за блиско пријателство наречено Bromance, збор користен во овој случај – Bro and Romance. Bromance симболизира поминување време заедно, но исто и страста и искуството што го правиме заедно. Живееме во свет на социјалните мрежи. Луѓето излегуваат надвор заедно, но реално не поминуваат време заедно бидејќи сите се зафатени со нивните смартфони. Луѓето секогаш се обидуваат да постираат и споделуваат на социјалните мрежи. Зошто да не уживаат во времето поминато заедно ? Затоа оваа реклама ја потенцира релацијата Bromance.

Target groups :

Главниот фокус се двајца помлади мажи кои што искусуваат ‘’finger licking moment’’ во KFC. Сепак во оваа реклама имаме и девојка која што има simpathetic funtion. Taa кажува ‘’Pflem Pflem’’. ’Pflem Pflem’’ е германска изрека и значи ‘’You guys are nuts’’ бидејќи девојката не може да сфати како може момците да се толку луди по сендвичот. Дуплирањето на зборовите ’’Pflem Pflem’’ се изразува исто заради двојното пилешко филе кое го заменува лебот.

Иако таргет група на KFC се мажите, жената е сепак во улога на пасивен таргет во рекламата. Зошто? Бидејќи рекламата сака да покаже дека секој е добредојден во KFC, иако сите нема да посегнат по Double Down сендвичот. Затоа можеме да видиме и девојки KFC.

https://www.youtube.com/watch?v=Du_sFUnvHt8

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.