• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, June 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Дуополот“ на Google и Facebook ќе надмине 60% од вкупните приходи во онлајн адвертајзингот оваа година

21/03/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Меѓународниот сервис за маркетинг истражувања WARC објави дека од вкупните 590.4 милијарди долари потрошени на адвертајзинг во минатата година, дури 144.6 милијарди долари (24.5%) отишле кај Google и Facebook. Нивниот удел во „колачот“ пораснал во споредба со 2017 година кога изнесувал 20.3%, односно е двојно поголем од 2014 година кога изнесувал 10.8%. Предвидувањата на WARC се дека тој ќе продолжи да расте и до крајот на оваа година ќе достигне 28.6%, односно 176.4 милијарди долари.

Гледајќи го само приходите од интернет адвертајзингот, уделот на „дуополот“ на Google и Facebook изнесувал 56.4% во 2018 година, а се очекува да порасне на 61.4% оваа година. Растот на двата гиганти ги зголемува притисокот врз останатите онлајн медиуми, така што вкупниот буџет достапен на нив е прв пат во опаѓање, односно е помал за 0.7%.

р е к л а м а

Авторот на истражувањето Џејмс Мекдоналд коментира: „Една од главните причини за успехот на „дуополот“ е нивната сопственост на оние дигитални формати кои се сметаат за најефективни од страна на маркетерите: платеното пребарување и таргетираните реклами. Google доминира на пазарот на пребарувачите, така што скоро сите мобилни пребарувања и девет од десет пребарувања на десктоп компјутерите се одвива преку Google. Од друга страна, огласувачите може да ги таргетираат 1,48 милјарди дневни корисници на Facebook, искористувајќи богата датабаза на лични преференции податоци.“

Во истражувањето на WARC се нагласени три клучни трендови поврзани со „дуополот“ на Google и Facebook:

  1. Google и Facebook се во директна конкуренција за видео-доминација

Вредноста на онлајн видео пазарот во 12-те клучни светски пазари – Австралија, Бразил, Канада, Кина, Франција, Германија, Индија, Италија, Јапонија, Русија, Обединетото Кралство и САД – изнесува 30.2 милијарди долари, што е еднакво на 21.5% од вредноста на линеарната телевизија. Поголемиот дел од овие средства се трошат на социјалните медиуми, во преден план Facebook и YouTube (кој е во сопственост на Google).

И двете компании се надеваат дека ќе го зголемат својот удел и ќе се здобијат со контрола врз пазарот. Законската регулација претставува главната закана за растот на „дуополот“ кој сега за сега не покажува знаци на „успорување“.

  1. Google се бори со Amazon на два фронта за да ја одбрани својата доминација меѓу пребарувачите

Google е платформата на која се случуваат 63,000 пребарувања секоја секунда, односно 2 трилиони пребарувања секоја година, меѓутоа неговата доминација може за скоро време да биде загрозена од Amazon. Имено, гигантот за онлајн трговија развива свој пребарувачки систем, преку кој ќе се обиде да ги доближи огласувачите и потрошувачите до точката на продажба.

Oд WARC очекуваат дека Amazon ќе добие 13.9 милијарди долари од адвертајзинг оваа година, што е сѐ уште далеку од 107.4 милијарди долари на Google, но новниот адвертајзинг бизнис расте многу побрзо од оној на Google. Дури 69% од маркетерите опфатени во новото истражување на WARC изјавиле дека имаат намера да ги зголемат своите адвертајзинг инвестиции во Amazon оваа година.

Amazon, кој има богата датабаза на потрошувачки навики, предводи во новорастечкиот пазар на гласовно пребарување. Нивните Echo уреди ги употребуваат 60% од американските сопственици на паметни звучници, во спредба со 26% кои ги употребуваат сличните уреди на Google.

  1. Младите Американци ја напуштаат основната платформа на Facebook и преминуваат на Instagram

Instagram прерасна во главниот двигател на дневни корисници на Facebook, со проценки според кои дури 15 милиони американски корисници ја напуштиле основната платформа на Facebook од 2017 година.

Растот на популарноста на Instagram не остана незабележанa од страна на маркетерите, така што платформата бележи раст на својот нето буџет од 67% во новото истражување на WARC, и предначи пред Amazon (60%), YouTube (60%) и Facebook (13%).

Facebook реагираше со развој на сервис за енкриптирани пораки со цел да изгради побезбедна околина за онлајн плаќања и да ја врати довербата кај потрошувачите после скандалот со Cambridge Analytica. Компанијата потрошила 1.1 милијарда долари минатата година за амортизирање на последиците од скандалот.

Други клучни информации од новото истражување на WARC:

  • Седум од десет компании не се усогласени со новата европска регулатива за заштита на податоци
  • Телевизискиот reach е клучен за успехот на cross-channel кампањите
  • 5G тројно ќе ја зголеми мобилната брзина до 2022
  • 94% од младите во Обединетото Кралство пристапуваат кон телевизиски стриминг сервиси
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.