• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

EDU Voice: Дарјан Раденковиќ (Brainster)

13/12/2019
in #M365Voice, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Маркетинг365: Кои програми и теми за едукација, од областа на маркетингот и односите со јавност  ги понуди Вашата компанија во 2019 година ?

Дарјан Раденковиќ: Brainster во 2019 понуди 3 типа на едукативни програми за маркетинг.

р е к л а м а

Најдолгата и најтемелната програма е Академијата за дигитален маркетинг која ги подготвува студентите да започнат кариера во маркетинг. Трае 6 месеци и ги опфаќа најважните и најбараните маркетинг вештини на денешнината.

Втор тип на програми се курсевите кои траат меѓу 5 и 10 дена и кои опфаќаат една конкретна маркетинг вештина – Курс за Facebook и Instagram рекламирање, Курс за SEO, Курс за Google Ads и сл.

Третиот тип се Pop-Up курсевите, односно еднодневни работилници на кои посетителите можат да добијат основна претстава за индустријата или за еден нејзин сегмент, како Вовед во дигитален маркетинг, E-mail маркетинг, Visual Storytelling for Social Media и сл.

Веќе во 2020 година започнуваме со 2 нови продукти – едниот е иновативен концепт наменет за компании, додека другиот ќе биде наменет за искусните професионалци од индустријата.

Маркетинг365:  Каков е feedback-от од студентите. За што се тие најзаинтересирани да слушаат и научат кај Вас?

Дарјан Раденковиќ:  За сите наши програми има одличен интерес, курсевите редовно се полнат и се бара место повеќе. Сепак, може да се каже дека најголем е интересот за Академијата за дигитален маркетинг, за која во 2019 се пријавија преку 500 заинтересирани студенти. Од нив избравме 150 учесници во 8 групи, 4 во март и 4 во октомври. Сите овие млади луѓе решија да се посветат на кариера во маркетинг и засега одлично ни оди процесот на нивно поврзување со компаниите и најголемиот број од оние кои се посветија темелно да започнат кариера во маркетинг, успеаа во тоа.

Маркетинг365:  Дали планирате да воведете некакви новитети во однос на маркетинг/ПР-related програмата што ќе ја нудите во 2020 година?

Дарјан Раденковиќ: Нашата програма се менува на годишно ниво за 5 до 10%, затоа што и дигиталниот маркетинг се менува со голема динамика. Наша предност е флексибилноста на програмите и можноста да ги воведеме најважните трендови во маркетингот во реално во нашата програма и да им овозможиме на нашите студенти да бидат мошне конкурентни на пазарот. Друг новитет оваа година беше воведувањето на Learning Partner програмата, која им овозможи на компаниите, организациите и институциите да понудат реални проекти на кои нашите студенти ќе работат во текот на Академијата и ќе стекнат значјно практично искуство кое ќе им помогне при вработувањето. Компаниите со ова добиваат свежи идеи, кампањи и проекти кои можат веднаш да ги имплементираат, а секако и да ги регрутираат оние студенти кои најдобро ќе се снајдат со нивниот проект. До сега работевме со МКЦ, Лице в лице, Црвен Крст, Доминос, Електроелемент, Алтер Сцена, ПИНА, GIZ, Папилон и многу други.

Маркетинг365: Што според Вас недостига во Македонија, а е поврзано со подобра подготовка на кадар кој успешно би се вклучил во комуникациската индустрија?

Дарјан Раденковиќ:  На луѓето кои кај нас доаѓаат од формалното образование, од програмите поврзани со маркетинг најмногу им фали практично искуство и познавање на новите трендови бидејќи поголемиот дел од образованието го поминале во учење дефиниции и теоретски концепти без да се соочат ниту со практична работа, ниту да се запознаат со алатките без кои денес не може да се замисли маркетингот.

Од друга страна, се сраќаваме и со студенти кои се самоуки или биле „фрлени“ во маркетинг активности без претходна подготовка. Тие се добро запознаени со новите алатки и трендови, но им фали потемелна стратешка подготовка и акцент на аналитиката.

Нашата програма на Академијата за дигитален маркетинг се обидува да постави идеална комбинација помеѓу стратегијата и практичната работа со алатките, при тоа инсистирајќи на аналитиката како основа на евалуација на ефикасноста на наученото и сработеното. Сето тоа добива тежина преку работа на реални кампањи за реални компании, што на кандидатите покрај практични вештини им дава голема мотивација за надоградба и самодоверба да се впуштат во посериозни проекти.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.