Да претпоставиме дека ова го читате во 2ч после ручек.Ручекот кој го имавте пред неколку часа доведува до хипогликемија.Откако сте будни, скоро 8 часа или така нешто, деноноќниот ритам на вашето тело се променил и се чувствувате изморено. Со други зборови, вие сте веќе поспани. Што правите? Ако и вие сте еден од примерите како луѓето во Америка, тогаш мора да го пробате 5-Hour Energy.
Оние мали, шишиња со бои на виножито, произведени од Living Essentials, се купувани исто толку колку и гумите за џвакање и бонбони во супермаркетите откако станаа присутни. Според една проценка, Американците купиле околу 9 милиони шишиња неделно, со што за 2015 година продажбата се повишила на $ 1.2 милијарди долари.
“Дури и оние што не конзумираат алкохол или други пороци, може да ви раскажат што е 5-Hour Energy ,” вели авторот а воедно и експерт за кофеин – Ted Kallmyer, кој управува и ја уредува страната CaffeineInformer.com. “Другите брендови се потрудија да станат конкурентни, но дури и Red Bull и Monster не успеаја со нивните пијалоци зошто 5-Hour веќе го собори пазарот.”
Како? Рекламирањето е една од причините. Повеќето од нас ги виделе оние реклами направени со низок буџет, охрабрувајќи не да се ослободиме од тоа “02:30 чувство.” Но, порастот на 5-Hour покажа дека во бизнисот мора да се вложи максимално. Тоа го направија и иноваторите на овој бренд.
Кога претприемачот Manoj Bhargava роден во Индија, го воведе 5-Hour на пазарот во 2004 година, енергетскиот пијалок како Red Bull и Monster-газирани пијалоци во различна големина наменети за тинејџери, биле наменет за таа генерација околу една година. Но Bhargava подоцна реши да се занимава со возрасни и да го промени таргетот и продажбата на овој енергетски пијалок. Излеле со идеја за брз удар каде вкусот веројатно не беше поентата. GNC беше првиот национален синџир на акции со 1,93-унца шишиња. Потоа стана достапен и низ синџирите на аптеки и Walmart.
Уште еден поттик за брендот е неговото добро позиционирање за разлика од другите избрани пијалаци. Портпаролот на Living Essentials, Мелиса Skabich нагласи дека ” Клиентите постигнале 5 часа енергија со овој пијалок, бидејќи тоа функционира”. Исто така, таа призна дека “рокот на позиционирање играл голема улога во зголемувањето на видливоста на нивниот производ.”
И што всушност содржи производот? Компанијата тврди дека вклучува енергетска мешавина од амино киселини, витамин Б кои автоматски ве будат и енергизираат. Но, експертите за здравје тврдат дека единствената магична состојка која ја содржи е високата количина на кофеин од околу 200 милиграми.