• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Евростат: За кои цели се користеше интернет во 2020 година во ЕУ?

February 2, 2021
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во 2020 година, 87% од луѓето на возраст од 16 до 74 години во ЕУ изјавиле дека користеле интернет во претходните 3 месеци, објави Евростат во своето истражување.

Тој удел се движеше од 70% во Бугарија до 99% во Данска. Користењето интернет нагло растеше со текот на годините – во 2010 година изнесуваше 67%, а во 2015 година -78%.

Во 2020 година, интернетот се користеше главно за испраќање и примање е-пошта (74%), наоѓање информации за производи и услуги (69%), размена на пораки (68%), вести на интернет (65%) и телефонски или видео повици (60%).

р е к л а м а

Повеќето луѓе користеле интернет и за банкарство (57%), слушање музика (56%), учество на социјални мрежи (56%) и пребарување на здравствени податоци (55%).

Со цел да се почитуваат мерките за социјално дистанцирање кои се во сила од март 2020 година во повеќето земји-членки на ЕУ, една од можностите за одржување контакти беше преку телефонски или видео повици преку интернет.

Во ЕУ, 60% од луѓето на возраст од 16 до 74 години оствариле телефонски повици или видео разговори преку интернет во 2020 година во последните 3 месеци пред истражувањето. Во сите интернет активности, телефонските или видео повиците забележаа најголем пораст во споредба со 2019 година (52%), како и од почетокот на нивното собирање податоци (17% во 2008 година).

Меѓу земјите-членки на ЕУ со достапни податоци, телефонските или видео повици преку интернет биле најпопуларни во Кипар (85%) и Холандија (83%). Спротивно на тоа, овој удел беше најнизок во Чешка и Словенија, каде нешто повеќе од половина (52%) од луѓето на возраст од 16 до 74 години телефонирале или одржувале видео разговори преку интернет во 2020 година во последните 3 месеци пред истражувањето.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.