• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 16, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Facebook го менува својот алгоритам за да стави помал фокус кон содржини од медиуми

30/06/2016
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Очекувајте да гледате се’ повеќе слики од милениците на вашите пријатели и соопштенија за венчавки од вашата поширока фамилија на Facebook во следните недели. И очекувајте помалку вести.

Во уште еден удар кон медиа издавачите кои потрошија години на градење публика, а со тоа и сообраќај и приходи, социјалната мрежа ќе го префрли акцентот од вести кон постови на пријатели и членови на семејството. Facebook, во својот блог пост од синоќа, ги соопшти своите планови за неколку промени на алгоритмот на Newe Feed-от, со цел прикажаните постови да бидат порелевантни за личните животи на корисниците.

Facebook-Newsfeed

р е к л а м а

“Facebook беше изграден со идејата за поврзување на луѓето со нивните пријатели и семејство,” напиша Адам Мосери, потпретседател на Product Management во Facebook. “Тоа е се’ уште водечкиот принцип денес. Нашиот главен приоритет е да продолжиме да ги поврзуваме корисниците со луѓето, местата и работите со кои сакаат да бидат поврзани, почнувајќи со луѓето со кои се пријатели на Facebook. Затоа, доколку постот е од вашите пријатели, тој ќе биде во вашиот news feed – вие само треба да скролате надолу.”

Според Мосери, истражувањата на компанијата покажале дека корисниците сакаат да се информираат и забавуваат преку својот news feed. Но, она што е информативно и забавно за едни, можеби не важи за други, затоа тој рече дека инжинерскиот тим на Facebook продолжува да работи на повеќе персонализирани препорачани постови кои ќе се појавуваат погоре.

Според еден извештај на Parse.ly, компанија за аналитика на дигитално публикување, објавен во Април, 41.4 проценти од рефералниот сообраќај кон веб-сајтовите на публикувачите доаѓа од Facebook. Тоа е нешто повеќе од Google, кој е одговорен за 39.5 проценти од посетите. Yahoo е на третото место со нешто помалку од 10 проценти, по што следат Twitter и Bing. Според Parse.ly, Facebook за прв пат го престигна Google на оваа листа минатото лето.

Помина веќе една деценија откако Facebook за прв пат го воведе својот news feed во 2006 година, и од тогаш се случија голем број на промени – јавни и приватни – кои го менуваа начинот како се дава приоритет на одредени содржини. Во засебен блог пост, инжинерскиот директор на Facebook Ларс Бекстром објасни како новите промени може да влијаат на постовите од медиа издавачите и маркетерите.

“Се’ на се’, очекуваме дека овие промени ќе предизвикаат опаѓање на reach-от и рефералниот сообраќај кај некои страници,” напиша тој. “Конкретниот ефект врз одредени страница може да биде променлив врз база на различниот состав на публиката која тие ја имаат.”

Тоа значи дека ако рефералниот сообраќај на одредени медиа издавачи доаѓа од интеракцијата на публиката со постот преку споделување, ‘лајкување’ и коментирање, ‘бизнисот’ може да продолжи по вообичаено. Меѓутоа, ако постовите се нешто што нема да биде интересно за читателите, страниците ќе забележат прилично силен ‘удар’.

И покрај тоа што не е јасно дали промените веќе се воведени или треба да се воведат, некои издавачи веќе забележуваат драматичен пад на сообраќајот.

Според едно скорешно истражување на SocialFlow, вкупниот Facebook reach на медиа издавачите во периодот од Јануари до Мај е паднат за 42 проценти. Френк Спесиер, ко-основач и Chief Product Officer на SocialFlow, изјави дека како медиумските компаниите  ќе реагираат на овие новитети е ‘критично’ во однос на тоа какви резултати ќе добиваат од Facebook.

“Ова е сигнал дека издавачите и контент-куќите мора да го еволуираат својот пристап кон социјалните мрежи,” истакна Спесиер, додавајќи: “Идејата на плаќање за пристап до публиката отсекогаш била дел од маркетинг сртатегиите. И тука се работи за истото. Facebook го прави ова како услуга кон својата публика и одговара на барањата на своите корисници.”

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.