• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Facebook: “Вестите ќе бидат 4% од News Feed-от на корисниците, преку истражувања ќе се утврдува довербата и рејтингот на изворите“

20/01/2018
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Минатата недела, Facebook соопшти важни промени во врска со својот News Feed чијашто цел ќе биде “да помогнат во зближувањето на луѓето преку Facebook конекции кои имаат вистинско значење”. Како резултат на овие промени, корисниците ќе гледаат помалку јавни содржини, вклучувајќи вести, видеа и постови од брендови.

Синоќа, од Facebook ја соопштија и втората голема цел за оваа година: да осигураат дека вестите кои корисниците ќе ги гледаат, иако помалку, ќе бидат со висок квалитет.

р е к л а м а

“Минатата година работевме вредно за да го намалиме бројот на лажни и кликбејт вести и да ги уништиме економските стимулации за спамерите кои ги генерират. Но, постои уште многу што можеме да направиме,” се истакнува во соопштението на Facebook.

Во текот на 2018 година, од компанијата планираат да имплементираат промени во алгоритмот на News Feed, преку кој ќе им се дава приоритет на:

– вести од медиуми кои заедницата ги оценила како веродостојни;

– вести кои според луѓето се информативни; и

– вести кои се релевантни за локалните заедници.

За да биде сé јасно, од Facebook објаснуваат дека корисниците сé уште ќе ја имаат можноста да одлучуваат кои вести ќе се појавуваат на врвот од нивниот News Feed преку користењето на See First опцијата.

Веродостојни извори

Почнувајќи од следната недела, Facebook ќе започне со тестирање во првата област на промени: да се приоритизираaт вести од медиуми кои заедницата ги оценила како веродостојни.

Рангирањето ќе се прави врз основа на податоци собрани од истражување спроведено врз разновиден и репрезентативен примерок на луѓе кои го користат Facebook во САД, со цел да се измери запознаеноста и довербата на корисниците со различните извори на вести.

Имплементирањето ќе започне во САД, а ќе продолжи интернационално во скора иднина.

Информативни содржини

Кога се работи на рангирањето и подобрувањето на News Feed-от, од Facebook велат дека тоа се заснова врз определени темелни вредности.

“Овие вредности, кои ги применуваме со години, го водат нашето размислување и ја оддржуваат непроменливоста на темелното искуство на News Feed-от, како што тој еволуира. Една од вредностите на нашиот News Feed е така вестите кои се појавуваат треба да бидат информативни. За информативните извори, ќе продолжиме да ја надоградуваме работата започната во август 2016, кога започнавме да ги прашуваме луѓето да ја оценуваат информативноста на вестите кои се прикажуваат во нивниот News Feed на скала од еден до пет. Размислуваме за различни начини како да ја прошириме оваа работа на повеќе области во текот на годината,” се објаснува во соопштението од Facebook.

Локални вести

Според истражувањата на Facebook, луѓето сакаат да читаат повеќе локални вести. Во таа насока, од Facebook го најавија развојот на систем преку кој луѓето ќе можат да ги следат локалните вести и информации во засебна секција.

 “Ќе продолжиме да работиме на начини како да прикажуваме повеќе локални вести кои се релевантни за местата каде што живеат луѓето”, стои во соопштението.

Што ќе значи ова за медиумите?

Развојот на овие промени ќе се одвива во текот на годината. Во однос на првите промени кои ќе се случат во САД веќе од следната недела, медиумите кои се оценети како веродостојни од луѓето ќе забележат зголемување на нивната дистрибуција на вести. Медиумите кои пак немаат високи оценки на доверба од страна на заедницата ќе забележат пад во бројките на дистрибуција.

Овие промени ќе бидат дел од многуте сигнали кои ќе почнат се забележуваат во рангирањето на вестите во News Feed-от.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.