За новата технологија веќе побараа и патент, а планираат да ја користат за прикажување на подобро таргетирани реклами за сите членови на семејството
Поранешен вработен во Фејсбук, а сега ко-основач на сервисот Clouder, научник за податоци Џеф Хамербакер, пред неколку години, изјави: “Најголемите умови на нашата генерација размислуваат за тоа како да ги наведат луѓето да кликаат на реклами.” И тој очигледно знаеше што зборува, бидејќи Фејсбук и сличните платформи, секојдневно ни го покажуваат тоа.
Најновиот патент од страна на Фејсбук ја опишува технологија која, со користење на систем на длабоко учење и анализа на фотографии, може да се заклучи со кого живее на одреден корисник на социјалната мрежа. Целта на целиот систем е да се идентификува група на луѓе кои живеат во едно домаќинство и да дознае како се меѓусебно поврзани. За тоа се користат податоци од фотографии, статуси, описи на слики, хаштагови, пребарувачи и генерално, сите достапни извори до кои Фејсбук може да ги пристапи.
А зошто се прави сето тоа? Исто како што Хамербакер го виде тоа, со цел подобро да ги идентификува членовите на едно домаќинство и да им се пласираат што порелевантни реклами за нив. Од Фејсбук велат дека патентот не кажува ништо за нивните планови и дека оваа технологија може, но не мора, некогаш во иднина да биде дел од нивните услуги за пласирање на реклами.