• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Фејсбук направи две големи промени за да ги задоволи огласувачите

18/09/2015
in Digital, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Брендовите долго време се жалеа на веројатноста дека плаќаат на Фејсбук за реклами за кои потоа не се целосно сигурни дека се видени од интернет корисниците. Имајќи го ова во предвид, Фејсбук претстави нова премиум функција со која треба да се ублажи нелагодноста, нудејќи им на маркетерите опција да плаќаат само за реклами кои целосно ќе се појават на корисничкиот екран.

facebook-desktop-ads-mobile

Се до оваа вчерашна промена, на огласувачите им беше наплаќано штом еден дел од рекламата ќе се појавеше на екранот на Фејсбук корисникот. Сега тие ќе ја имаат опцијата да бараат целосно прегледување пред да им биде наплатено.

р е к л а м а

Новитетот е дел од дводелно соопштение од страна на технолошкиот гигант, кој откри и дека ја ангажира компанијата за дигитални мерења Moat  да ги следи колку често огласуваните промоции се гледаат на Фејсбук. Додека Moat  е меѓу неколкуте ‘мерачи’ на прегледност кои се акредитирани од Media Ratings Council –  соработката со Фејсбук е знак дека Moat е лидер во својата област.

Уште повеќе, Фејсбук го смена својот став против употребата на независен верификатор за гледаноста на рекламите. Се чини дека потегот е одговор на големите компании како Unilever, Kelloggs и WPP кои бараат алатки за подобро мерење. Баш вчера, директорот на WPP Мартин Сорел се осврна врз стандардите на гледаност на Фејсбук при неговиот говор на Dmexco во Келн, Германија.

“Три секунди – и само 50% од онлајн видеата гледани без ѕвук – е смешно”, истакна Сорел, заклучувајќи – “Стандардите мора да се променат”.

Роб Норман, Chief Digital Officer на GroupM Worldwide, компанија во сопственост на WPP, изјави: “Она што го сакаме е едноставно: Реклами кои навистина се гледани од вистински луѓе. Сакаме стандарди на гледаност за клиентите и огласувачките платформи кои ја почитуваат таа позиција, сакаме платформи кои се повикуваат на одговорност од независна трета страна. Многу сме охрабрени од тоа што Фејсбук стана партнер со Moat како верифицирана трета страна.”

Во иднина, новата, full-view опција ќе биде достапна за промоциите во Фејсбуковиот newsfeed, вклучувајќи текст, фото, линк-реклами и видеа. Со растечкиот видео бизнис на соцјалната платформа, која привелече големи бреднови и Холивудски маркетери, очигледно е дека опцијата ќе биде најпопуларна меѓу играчите со големи џебови, фокусирани на 15 и 30 секундни клипови.

Со новата опција, сега постојат три начини за огласувачите да плаќаат за Фејсбук видео промоција. Другите две видео опции се наплаќаат веднаш по делумен преглед или откако гледачот гледал 10 секунди од видеото.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.