• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Факт или фикција? 5 совети како да ги избегнете лажните новости

29/03/2017
in Во фокусот, Најнови вести, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Кога една приказна е фикција може лесно да се осмислат ликови како Хамлет, Форест Гамп, па дури и Пепелашка…

Тука нараторот фикцијата во приказната ја темели на креирањето на ликови кои ќе се паметат. Но кога еден недоверлив наратор се обидува да доминира во светот кој не е фиктивен се случува постојано да се сретнуваме со лажни новости. Со ова, работата на ПР професионалците станува се` потешка и покомоплексна.

р е к л а м а

Во денешно време границите помеѓу фактите и фикцијата се чини дека стануваат доста нејасни. Од сатирични новости до издавачи кои работат по одредена агенда, како онаа со новостите од политиката , промовираат новости со цел да им се обраќаат на своите следбеници.

Оние со теории на заговор кои порано пишувале по ќошињата на онлајн форумите сега објавуваат свои подкастови и видеа на YouTube.

Читателите пак пребаруваат приказни кои се само дел од нивните гледишта и интереси, а во меѓувреме со самото тоа стануваат ’’ заробени ‘’во филтерот на дигиталните медиуми.
Лажните новости се шират брзо и вирално благодарејќи на корисниците на социјалните медиуми кои на ваквите новости им даваат уште поголемо значење со тоа што ги споделуваат.
Без да знаеме стануваме и самите заробени во мрежата на лажни новости кои лесно не би можеле даги препознаеме.

Кој е резултатот од ова?
Довербата во медиумите се повеќе се намалува во согласност со добиените податоци од последното истражување на GlobeScan кое открива дека 43% од граѓаните на Велика Британија сметаат дека медиумите несоодветно ги пренесуваат новостите и 64% сметаат дека во извештаите на медиумите често стои само едната страна на целата приказна.
Овие ставови на гледачите влијаат и врз ПР-от генерално.
Што може да направат ПР професионалците со цел да ја прикажат вистинската  страна на приказната во еден ваков свет на фиктивни информации?

Еве неколку совети:  

  1. Применувајте постојано мониторирање на социјалните медиуми. Менаџирањето на репутацијата на клиентите опфаќа константно набљудување на пост-вистинитиот свет. Оваа задача секако не е лесна, со оглед на волуменот на содржини кои постојано се продуцираат во печатените медиуми и веб порталите, социјалните медиуми и на платформите за емитување на новости. Користете медиумска агрегациска алатка која прибира податоци од повеќе медиуми со цел да добиете нова разбирлива перспектива за она што е напишано и кажано со цел истото да биде добро изменаџирано.
  2. Направете проверка. Мали едноставни чекори може дави помогнат да детерминирате дали една приказна е автентична, дали води кон заблуда или е комплетна измислица. Направете проверка на web URL-то за да го потврдите изворот на новоста. Многу е веројатно сајтови со лажни новости да нападнат и злоупотребат признати медиумски извори и тоа само со користење на друга придавка (домен) како.co или .info адреса. Најчесто потребно е кратко да се разгледа сајтот со цел да се верифицира легитимноста на организацијата .
  3. Погледнете подалеку од насловот кој има улога да ‘’лови поголем број на лајкови’’. Натпреварот за привлекување на вниманието на публиката во натрупаниот медимски пејзаж често води кон креирање на хиперболични наслови. Доколку еден наслов звучи премногу поканувачки добро е да се погледна малку подлабоко во неговата содржина. Алатка за мониторинг која ќе ви помогне да погледнете подлабоко за повеќе користени термини во самата содржина ќе ви помогне во филтрирањето на реалната содржина.
  4. Користете медиумска аналитика со цел да ја проверите насоката во која ‘’дува ветрот’’ . Проверката на споменувањата од изворот и проверката на зборови од интерес може да ви помогне да бидете поажурни и побудни за репутациските ризици кои можно е да ви престојат, а со тоа максимално да ги искористите бенефитите од проактивниот ПР.
  1. Реагирајте одговорно.
    Навремениот одговор на предизвиците може да му помогне на брендот, да го спречи гневниот потрошувач од ширење на лоши коментари и критики…
    Без разлика дали користите етичка карта или хумор во својот ПР одговор, изберете автентичен пристап со цел и вие да не бидете перцепирани како медиум кој шири фиктивни новости.
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.