• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

#FITRCLASSROOM со Зејна Астон, шеф на YouTube Комуникации

February 17, 2021
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

На новиот вебинар во рамките на #FITRCLASSROOM, Зејна Астон, шеф на YouTube Комуникации за Европа, Средниот Исток и Африка, ќе предава на тема: Како да комуницирате со вашата публика во пост – Ковид ерата:  Лекции од страна на највлијателните YouTube-ери.

Во најновиот вебинар Астон ќе сподели со вас, како можете да користите стратегии кои ги користат најголемите креатори на YouTube за да продуцирате корисна и креативна содржина за вашиот бренд или организација. Исто така, таа ќе ви помогне да разберете што е потребно за да создадете привлечна видео содржина која е истовремено и лична и забавна за вашата целна публика.

Вебинарот ќе се одржи на 17.02.2021, 19:00h, на платформата Зум (ZOOM). Настанот е отворен и бесплатен за сите заинтересирани. Пријавувањето е на следниот линк: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_OAcwV4NXTP2kXjoWgDG9ag

р е к л а м а

Зејна Астон се придружи на Google во 2011 година, а нејзината улога е да помогне да се информираат и едуцираат корисниците на YouTube и Google, партнерите и водечките лидери за предностите од производите, компаниската култура и вредностите како и пристапот кон големите прашања.

Астон е експерт во менување на модели на “content viewership”, поттикнатa од растот на видео и мобилните уреди. Во улога на портпарол, таа редовно е присутна во медиумите, најчест гостин во шоуто на NBC’s наречено “What’s Clickin”, како и Wall Street Journal радио. Пред започнувањето во Google, Зејна работела во забавната индустрија во Лос Анџелес и има одработено повеќе улоги во медиа индустријата, работејќи на граница помеѓу “content” и технологијата. Астон има двојни магистерски титули по глобални медиуми и комуникации од Лондонската школа за Економија и Универзитетот во Јужна Калифорнија. Нејзиното образование го завршила на McGill University во Канада.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.