Македонските проекти финалисти во речиси сите категории каде што се натпреваруваат.
23-от Golden Drum, кој се оддржува во Љубљана, Словенија под слоганот “Inspired to Inspire”, ја објави листата на финалисти на овогодинешниот фестивал, а меѓу 253 финалисти, нашиот регион е претставен 26 пати. Посебен успех забележа македонската Saatchi&Saatchi, чија кампања Sea Hero Quest се најде меѓу финалистите во дури пет категории.
Следи листата на регионални финалисти по држави:
Македонија
Агенција: New Moment New Ideas Company Skopje; Кампања: Makes bitter sweeter 1; Клиент: Evropa AD Skopje (Press)
Агенција: New Moment New Ideas Company Skopje; Кампања: Makes bitter sweeter 2; Клиент: Evropa AD Skopje (Press)
Агенција: Saatchi&Saatchi Macedonia; Кампања: Sea Hero Quest; Клиент: Deutsche Telekom (Digital, Mobile, Integrated, Activation, New or innovative)
Хрватска
Агенција: Señor; Кампања: Uhvati val; Клиент: Atlantic Grupa Croatia (Design)
Агенција: Studio Sonda; Кампања: Piquentum Sv. Vital 2014; Клиент: Vinski podrum BuzetHrvatska (Design)
Агенција: Bruketa&Žinic OM; Кампања: Etiketa štedljivog čovjeka; Клиент: Jako vino (Design)
Агенција: Imago Ogilvy; Кампања: Wing of love, Клиент: Jamnica (Digital, Branded content)
Словенија
Агенција: Pristop; Кампања: Smooth banking; Клиент: Nova KBM (Branded content)
Агенција: LUNA\TBWA; Кампања: Laško Beer forecast; Клиент: Pivovarna Laško Union (Radio)
Србија
Агенција: McCann Beograd; Кампања: Lav kokice; Клиент: Carlsberg Serbia (Direct, Integrated)
Агенција: McCann Beograd, Кампања: ARt, najveća virtuelna postavka umetničkih dela; Клиент: Muzej savremene umetnosti u Beogradu (Mobile, Branded content, OOH)
Агенција: Saatchi & Saatchi Belgrade, Кампања: Najvažniji poziv u životu, Клиент: Hemofarm Foundation Serbia (Integrated, Public relations)
Агенција: New Moment New Ideas Company, Кампања: Run For Peace, Клиент: Nike Running Club,Sport Time Serbia (Activation, Events, Public relations)
Агенција: Scholz & Friends Belgrade, Кампања: The Unheard Song; Клиент: samopromocija (Branded content)
Агенција: No Ordinary Agency; Кампања: #CrazyEnoughToChangeTheWorld; Клиент: CrazyEnoughToChange TheWorld Serbia (New or innovative)
Победниците ќе бидат прогласени на посебна церемонија која ќе се оддржи во петок.
Покрај главните категории, Golden Drum ги објави финалистите и во Off Drum натпреварувањето Ljubljana Poster Award, а целосната листа можете да ја погледнете подолу: